Alpha led achterlicht monteren

merlijnnn

Member
Hey ik heb een klein vraagje. Ik ben niet heel handig met elektra, vandaar deze vraag.

Ik wil op een zip uit 2016 een alpha led achterlicht monteren. Nu weet ik alleen niet op welke kabels ik deze kabels zou moeten aansluiten. De grote stekker weet ik wel. Zie bijlage. Graag hoor ik jullie reactie!
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    97.2 KB · Views: 28
Advertisement - register to remove this

Ja ik heb ook n zip alleen wat ouder maar voor heb ik alles goed alleen achter heb ik geen dagrijverlichting en ik heb ook een alpha style achterlamp gemonteerd want Ik dacht dat ik dan achter dagrijverlichting zou hebben alleen die kabels van achterknipperlichten tot achterlamp die heb door elkaar. Zou iemand mij misschien helpen daar mee want ze gloeien wel alleen niet echt “dagrijverlichting“
 
Als je led verlichting toe wilt passen , moet dat op gelijkspanning . Als je de verlichting aanzet als de motor uit is , en deze brand dan niet , dus alleen als de motor loopt brand het , zou je verlichting om moeten zetten op gelijkspanning. Dus dit eerst checken. Daarna via het schema de bedrading aanpassen.
Post automatically merged:

Rapha Zou hier even een aparte vraag van maken , je zit nu door iemand anders vraag heen , wordt een beetje verwarrend zo.
 
Last edited:
Als je led verlichting toe wilt passen , moet dat op gelijkspanning . Als je de verlichting aanzet als de motor uit is , en deze brand dan niet , dus alleen als de motor loopt brand het , zou je verlichting om moeten zetten op gelijkspanning. Dus dit eerst checken. Daarna via het schema de bedrading aanpassen.
Post automatically merged:

Rapha Zou hier even een aparte vraag van maken , je zit nu door iemand anders vraag heen , wordt een beetje verwarrend zo.
via welk schema bekijk jij de bedrading?
 
Back
Top