heej jongens ben naar het politie bureau geweest in sittard,
heb ze daar ff aan de kop gezeurd.
ten eerste kwam ik daar ff uitgelegd aan die vent wat achter de balie zat, en die zei vervolgens: de man die je de bekeuring heeft gegeven komt er zo aan. dus wij ff 10 min gewacht. stond die wout wat me de bekeuring heeft gegeven aan de balie en liep vervolgens weer weg, toen zei die man wat achter de balie stond dat hij met spoed weg moest 'jaja' mja toen moest ik dus wachten op iemand anders ,20 min verder. en toen zeiden ze ja je kunt het beter afhandellen met die man die je de bekeuring heeft gegeven. dus volgens mij weten ze echt niet wat ze moeten nu mja, de wout die me de bekeuring heeft gegeven zou me nog terug bellen. nog steeds niks gehoord...
als ik dinsdag nog steeds niks gehoord heb ga ik weer daarheen met bewijzen daarheen. heb me al een pagina uitgedraaid van easyparts waar op staat dat die uitlaat goed is gekeurd voor op de openbare weg. foto's van de uitlaat.
eens kijken wat ze dan gaan zeggen
maar zo ver ik weet is die uitlaat gewoon begrenst. En ook als is die ontgrenst hoe moeten ze dat aan de uitlaat zien.
In ieder geval is de bekeuring voor de snelheid wel terecht. mja dat is maar 35 euro.
dus we zullen zien als ik een telefoontje krijg binnekort
gr glenn