Gemats door wout met laser :D

Johann0r

Well-Known Member
Ik d8 ik rij ff lekker door onbewoonde wereld naar huis, maar ik moest wel door een dorpje.

Nou ik reed daar dus dik over 70 op teller in bebouwde kom op een lange straat, zie ik zon blauw pakje staan ik d8 al ojee. dus hij loopt straat al op. dus ik stoppen. Had mn papieren niet bij me van verzekering, en ik reed 60 volgens hem, mja ik zei klopt wel.
Dus hij vroeg hoe hard mag je hier ik zo, emz 40 ? bleek dus 30 te zijn (sja hoebedenken ze het). Dusse zei die nou vooruit ik mats je 115 euro. En hij zij daarna, je uitlaatje is trouwens ook niet orgineel :)

Nouja, gelukkig die rollerbank in leeuwarden niet vernomen :D

Maar iniedergeval wel strak dat ie me die boete matste :)
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Johann0r
Ik d8 ik rij ff lekker door onbewoonde wereld naar huis, maar ik moest wel door een dorpje.

Nou ik reed daar dus dik over 70 op teller in bebouwde kom op een lange straat, zie ik zon blauw pakje staan ik d8 al ojee. dus hij loopt straat al op. dus ik stoppen. Had mn papieren niet bij me van verzekering, en ik reed 60 volgens hem, mja ik zei klopt wel.
Dus hij vroeg hoe hard mag je hier ik zo, emz 40 ? bleek dus 30 te zijn (sja hoebedenken ze het). Dusse zei die nou vooruit ik mats je 115 euro. En hij zij daarna, je uitlaatje is trouwens ook niet orgineel :)

Nouja, gelukkig die rollerbank in leeuwarden niet vernomen :D

Maar iniedergeval wel strak dat ie me die boete matste :)

€115, het is maar wat je onder het woord matsen verstaat
 
mij matsten ze niet. zelfde verhalen. lange brede weg binnen bbk. volgens oom agent reed 59. 115 euro boet :|
 
Die vent noemde mij bij mn achternaam.
Twas jonge vent.
Maybee kende die mn nicht ofzo, dies 19. En die woont in dorp waar ik aan werd gehouden. En die nicht zit bij de politie en heeft zelfde achternaam als mij.

Maybee kan zij me tippen wanneer er rollerbanken staan :)
 
Dat hoor ik ook elke keer van die wouten.
jaaa deze keer mats ik je, maar ondertussen wel een boete geven |(
 
jonge ik wordt zovaak wel es ff door zo'n (motor)wout op het matje geroepen, gaat ie alleen een lulverhaal houden, mag ik doorrijden.
 
Originally posted by SRurbanKID
jonge ik wordt zovaak wel es ff door zo'n (motor)wout op het matje geroepen, gaat ie alleen een lulverhaal houden, mag ik doorrijden.

Zelfs als ik op de fiets ben, krijg ik werkelijk waar een vette hardverzakking als ik een motorwout zie...

Fuck zeg, wat heb ik een grafhekel aan die gasten!!!!!!!!!! Mjah verder, hier doen ze ook best vaak laseren maar ja overdag rij ik altijd wel aardig rustig. Alleen 's nachts niet gewoon volgas dan is dit dorp toch dood.
 
Ik snap niet wat er stoer is om met 60 door de bebouwde kom te rijden als je maar 30 mag, dalijk rij je iemand van z'n sokken en kan je je leven lang gaan betalen :|
 
Originally posted by Thomas
Ik snap niet wat er stoer is om met 60 door de bebouwde kom te rijden als je maar 30 mag, dalijk rij je iemand van z'n sokken en kan je je leven lang gaan betalen :|

en daar gaan we weer, hier kon je op w88 0?
 
sorry hoor, maar vroeger reed ik ook minimaal 60 door bebouwde kom heen, op de plaatsen waar het kon. beetje overdreven om 30 te gaan rijden. Maarja, idd leuk gematst
 
Back
Top