gelazer door laser

BetaDriver

Unregistered User
ik ben net gelasered in de bebouwde kom waar je dus 30 mag. ik reed na correctie 49 km te hard hoeveel gaat dit ongeveer kosten?? ik moet mss voorkomen ofzo dat wist die agent ook niet.
 
Advertisement - register to remove this

Code:
De Boetebase 
--------------------------------------------------------------------------------
Verkeer op de weg 

Boetebedrag: € 273,00
 

Recidiveregeling snelheid
Bij staandehouding wordt bij snelheidsoverschrijding 
vanaf 50 km/h het rijbewijs ingevorderd en dient 
proces-verbaal te worden ingezonden aan het parket.

Dit heb ik letterlijk van de site van het openbaar ministerie


http://www.openbaarministerie.nl/boetebase/index.html
 
Als ik jou was zou ik ff checken waar dat bord van 30 staat ik heb hem iig nog nooit daar gezien mocht er geen bord staan dan is je boete:

Code:
De Boetebase 
--------------------------------------------------------------------------------
Verkeer op de weg 

Boetebedrag: € 187,00
 

Recidiveregeling snelheid
Bij staandehouding wordt bij snelheidsoverschrijding vanaf 
50 km/h het rijbewijs ingevorderd en dient proces-verbaal 
te worden ingezonden aan het parket.
 
Originally posted by driver2002
ik zie die E 187 niet staan op de boetebase??


Je moet dan ook kijken buiten de bebouwde kom en omdat je dan minder hard hebt gereden dan mocht :) je reed 74-45= 29 km te hard is 115€ kleine vergissing in mijn vorige berekening dus dat scheelt al ruim meer dan de helft... we slopen dat bordje wel de grond uit 8P
 
What the fuck k dacht dat laser-gun afgeschaft was... een maat van me was in hoger beroep gegaan en heeft die zaak toen gewonnen...
Ze mogen niet zomaar meer op je schieten...
Ik zal als ik jou was de regels eens heel goed gaan opzoeken...
latersz...
 
Originally posted by ScootAsch
Je moet dan ook kijken buiten de bebouwde kom en omdat je dan minder hard hebt gereden dan mocht :) je reed 74-45= 29 km te hard is 115€ kleine vergissing in mijn vorige berekening dus dat scheelt al ruim meer dan de helft... we slopen dat bordje wel de grond uit 8P

buiten de bebouwde kom mag je 40 ik reed 79 dus 79 - 40 = 39 km te hard
 
Originally posted by rssssss
What the fuck k dacht dat laser-gun afgeschaft was... een maat van me was in hoger beroep gegaan en heeft die zaak toen gewonnen...
Ze mogen niet zomaar meer op je schieten...
Ik zal als ik jou was de regels eens heel goed gaan opzoeken...
latersz...


lijk me zeer sterk anders was het wel bekend gemaakt :)
 
Originally posted by ScootAsch
Als ik jou was zou ik ff checken waar dat bord van 30 staat ik heb hem iig nog nooit daar gezien mocht er geen bord staan dan is je boete:

Code:
De Boetebase 
--------------------------------------------------------------------------------
Verkeer op de weg 

Boetebedrag: € 187,00
 

Recidiveregeling snelheid
Bij staandehouding wordt bij snelheidsoverschrijding vanaf 
50 km/h het rijbewijs ingevorderd en dient proces-verbaal 
te worden ingezonden aan het parket.

Niet een bord, maar hij reed binnen de bebouwde kom, en daar moet je altijd 30 op een brommer :| dus je kan rekenen op 273 euro. Maar lasers zijn inderdaad vanaf dit jaar geen wettig middel meer voor de politie om te gebruiken, dus ga ertegenin zou ik zeggen!!
 
Back
Top