Laser Pro chrome uitlaat

svvner

Well-Known Member
Hallo, Ik heb net een laser pro chrome uitlaatje gekocht. Ik heb gehoort dat je hier wel 90/95 km per uur mee kan halen. Ik wil dit dus niet!:L Ik heb sproeier 72 erin zitten moet opzich wel kunnen en 6,5 grams rolletjes. Voor de rest niks bijzonders aan de setup. wel vario ring eruit. maar nu wil de scooter rond de 75 laten lopen hoe kan ik de snelheid van de scooter omlaag halen? door er weer een deel van de prop erin te lassen? of nog zwaardere rollen( 6,5 grams is al zwaar) Iemand ideeen of tips?
 
Advertisement - register to remove this

Oef.. tja weet niet hoe dat zit met terugloop+prop qua rollen, denk wel dat je iets lichter moet in ieder geval.
Maar vertel eens waarom je wel voor een terugloop hebt gekozen, maar niet dat hij harder gaat? De looks zeker :)

Maar die Laser Pro gaat ontzettend kut lopen, dat kan ik je nu wel vertellen..
Wat je eventueel wel kunt doen is prop eruit, lekker afstellen en een eurobegrenzertje erop, als je angst voor te snel gaan bij de rollerbanken ligt dan ;)
 
Heb idd voor de looks gekozen. alleen 90 hoeft van mij niet en geef me geld liever niet aan de wouten want die heb ik al genoeg gegeven. Ik heb ook nog een setje 4,3 of 4,5 grams liggen. Zal die er wel een keertje ingooien en sproeier laat ik dan op 72 en prop laat ik er ook eerst wel uit om te kijken hoe hard hij hiermee loopt. enig idee hoe hard dit ongeveer kan zijn?
 
Sproeier moet 1 a 2 maten groter waarschijnlijk... rollen is echt testen, zeker met een begrensde uitlaat.
 
90/95 zal het niet worden.

Stop er een gele drukveer in, een sproeier tussen de 76 en 80 en rode trekveertjes en rollen tussen de 3 en 5 gram. En hij loopt gewoon netjes rond de 80 waarschijnlijk

Rollen = testen
 
Back
Top