Giannelli shot of Laser X pro

dutchino

Well-Known Member
Zoals de titel zegt.

Giannelli shot of Laser X pro op een dr70?

Waarschijnlijk zal shot beter zijn maar zal dit een flink merkbaar verschil zijn. Ik kan verder niks vinden van de laser of deze 70cc is en of deze laagtoerig gebouwd is of hoogtoerig.

Graag onderbouwde meningen.

Groeten,
 
Advertisement - register to remove this

Giannelli Shot:

De vervanger van de Nardo.
Dit is de snelste uitlaat van Gianelli en is de beste keus voor prestaties.
Veel koppel bij veel toeren iets beter dan de Yasuni R maar heeft een mindere kwaliteit.

Laag/Middel toerig.
Lak kwaliteit slecht.
Slecht afgewerkt, en naar mijn mening maakt hij een takke herrie.

Laser X-Pro:

Goed presterende uitaat, niet al te moeilijk af te stellen.
Kwaliteit is netjes en ziet er heel mooi uit ook verkrijgbaar in chroom.
Een echte uitlaat van Nederlandse bodem.

Laag toerig.
Lak kwaliteit net zo slecht als de Shot. (chroom niet natuurlijk)
Erg netjes afgewerkt, en naar mijn mening maakt hij een mooi geluidje.
 
Gianelli Shot: laag/middeltoerig ook voor 70cc
Betere presaties dan de Laser, iig hogere top dat is wel merkbaar.
Qua afwerking/uiterlijk/geluid is die minder dan de Laser.
Hij maakt veel meer lawaai en naar mijn mening gewoon lelijk.

Laser X-pro (Chroom):
De Chromen versie ziet er zeer mooi uit en is goed te onderhouden.
Verder geluid kun je zeer bescheiden laten klinken door er staalwol in de demper te doen.
Prestaties toch nog zeer goed. Hij kan wel op een laagtoerige 70cc, maar als je al bij een dr70RPM komt zal het niet zo super gaan.
Moet er wel bij zeggen, de kleur van de demper verandert na verloop van tijd in brons/b Druin.

Als je echt de max prestaties eruit wil halen en het uiterlijk niet zo zeer interreseert zou ik voor de Shot gaan.
Wil je een mooie uitlaat die redelijk tot goed presteert, en niet teveel onderhoud, kies de Laser.
Shot is wel meer geschikt voor een 70 dan een Laser.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt;)
 
Ik ben het voor 99 % eens met je..

Maar..

Een Laser moet je net zo goed onderhouden als een Shot, anders roesten ze beide net zo hard.
En chroom is alleen maar moeilijker onderhouden..
 
Gianelli Shot: laag/middeltoerig ook voor 70cc
Betere presaties dan de Laser, iig hogere top dat is wel merkbaar.
Qua afwerking/uiterlijk/geluid is die minder dan de Laser.
Hij maakt veel meer lawaai en naar mijn mening gewoon lelijk.

Laser X-pro (Chroom):
De Chromen versie ziet er zeer mooi uit en is goed te onderhouden.
Verder geluid kun je zeer bescheiden laten klinken door er staalwol in de demper te doen.
Prestaties toch nog zeer goed. Hij kan wel op een laagtoerige 70cc, maar als je al bij een dr70RPM komt zal het niet zo super gaan.
Moet er wel bij zeggen, de kleur van de demper verandert na verloop van tijd in brons/b Druin.

Als je echt de max prestaties eruit wil halen en het uiterlijk niet zo zeer interreseert zou ik voor de Shot gaan.
Wil je een mooie uitlaat die redelijk tot goed presteert, en niet teveel onderhoud, kies de Laser.
Shot is wel meer geschikt voor een 70 dan een Laser.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt;)


ik zat zelf ook te denken aan laser ook vind ik dit mooier uitlaatje maar als ik zo eens zoek naar uitlaten voor 70 komt de shot altijd als eerste naar voren.
 
Een laser heeft nog een veel kutter geluid. Verder vind ik de shot hard mee vallen, op een originele cilinder is hij best stil. Kwaliteit valt reuze mee, mits goed onderhouden. Ik heb hem nu ander half jaar, en alleen bij de bocht is hij aan het roesten (waar je weinig aan kunt doen, aangezien hij daar gloeiend heet word, zeker met een tp due plus).

Maar begin eens met het type blok op te noemen, op pia is het namelijk niet echt een geweldige uitlaat.
 
Ja, denk dat het hier vooral om meningen gaat.

Ik vind de Shot een kut geluid maken, jij de Laser.
Smaken verschillen.

Ik zou nooit één van die uitlaten kopen, ik blijft wel vertrouwd bij een Yasuni.

Of het nou een R, C16 of C20/21 is.

Verder, een Z en C30 zou ik nooit kopen..
 
Ligt er maar net aan wat de rest van je setup is.. Een shot loopt op veel meer setup's lekker dan een Yasuni R bijvoorbeeld (geld niet voor pia). Er is meer dan looks en geluid natuurlijk ;).
 
Ik dacht dat chroom jusit makkelijker te onderhouden was..
Ik heb zelf ook een laser gehad. klonk goed genoeg. maar voor die prijs zou ik voor R gaan. en, hij de demper werd idd brons achtig. en na een tijd word de krul bij cilinder ook gewoon zwart, maar dat zal bij alle chromen uitlaten zijn neem ik aan.
 
Chroom is makkelijker te onderhouden omdat het minder snel roest.
Echter ZONDER onderhoud, dan is dat ding binnen no time weg gerot.
Chroom krijg je ook haast niet meer mooi als het eenmaal roestplekken heeft.

Je kan het niet even opschuren en beetje blanke lak, klaar.
Dan is je chroom namelijk ook weg..
 
Ja, denk dat het hier vooral om meningen gaat.

Ik vind de Shot een kut geluid maken, jij de Laser.
Smaken verschillen.

Ik zou nooit één van die uitlaten kopen, ik blijft wel vertrouwd bij een Yasuni.

Of het nou een R, C16 of C20/21 is.

Verder, een Z en C30 zou ik nooit kopen..

Waarom eigenlijk geen c30? Het prijs/kwaliteitsverschil tov de c21?
 
Back
Top