This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Lars#Dragster geciteerd in de Volkskrant

Uitzagen , haal maarvast een nieuw carter
Beetje triest dit , maargoed wat doe je er tegen,..

Kan jij lezen?

Powered by: vBulletin Version 2.2.8
Copyright ©2000 - 2002, Jelsoft Enterprises Limited.
Niets wat op deze pages staat mag gekopieërd of gebruikt worden zonder toestemming.
Page generated in 0.23865700 seconds (82.74% PHP - 17.26% MySQL) with 23 queries.

Originally posted by frank
haha....nou veel plezier met het aanklagen van de krant..

hoezo ik heb niets beters te doen :L

he kneiter, anders lees je wat er gezegt wordt. Freezer wil niks aanklagen alleen maar voor zorgen dat het in de krant GOED komt te staan en de scooters niet in het kwade daglicht komt.

vind je het niet nodig dan om hierop in te gaan en steeds maar negatief afgeschilderd te worden??

dit is juist het moment om iemand aan te schrijven om eens de andere keerzijde te laten zien ipv steeds dat negatieve + dat het hier nog eens overduidelijk én onterecht én foutief is en totaal uit de contest getrokken..

sommige mensen die hebben idd nix beters te doen dat het lezen, 'jammer dan' te denken en/of erover te zeuren, maar vooral nix te doen...

en wat denk je daar mee op te schieten.

denk je nou werkelijk dat daardoor mensen een ander oordeel krijgen over scooterrijders....

nix doen is beter? dacht het niet..

en het artikel in Pauze een keertje heeft wel degelijk mensen anders doen denken... dat is het toch waard?

maar zoals frank reageert is typisch tegenwoordig.. 'het helpt toch nix, dus laten we maar nix doen want het heeft geen zin'
Zo zal er idd niemand een ander oordeel krijgen..

mensen gaan echt niet anders over scooterrijders denken doordat er een artikel in de krant komt waar jullie zeggen dat het heus niet zo erg is als de krant beweerd...

face it....75% van de scooterrijders zijn gewoon strontirritant bezig...en dat de rest daar de dupe van wordt ...mja het is niet anders

mja ...ik zie er het nut niet van in ...mensen hebben hun oordeel al klaar...en dat gaan ze echt niet 1 2 3 veranderen door een artikel in de krant .....ze willen eerst zien en dan geloven ...en dat is bij iedereen zo.....

Dit is echt een ontzettend triest artikel. Ik krijg de indruk dat het geschreven is door een stagiair oid. Ik kan me niet voorstellen dat een journalist op zo'n kinderachtige wijze een beeld wil schetsen van de "scooterjeugd". Wij zijn ongetwijfeld ook niet de enige die zien dat het verhaal aan elkaar hangt van sprookjes, lijkt me dus ook geen promotie voor deze "auteur". Het valt allemaal precies pas met de gedachtes die door de maatschappij gevraagd worden.

Ik denk dat als jij Inne, als ScooterTuning.net ,het best met de redactie kan bellen en gewoon vragen of ze even willen luisteren en dan leg je het gewoon ff uit.

Denk dat het best mogelijk is om een Artikel te krijgen in een Zaterdag krant , over de Scooterscene...als je al ziet wat er in de Telegraaf staat soms; 1 hele pagina over een lieverheersbeesjes-beeldjes verzameling, de Opel Manta club en ga zo maar door.