Lang Leve de HELM!

Nilzz

Brokkepiloot
Ik heb dus net een aanrijding gehad.... het was bij een stoplicht, het stond op rood dus ik rustig remmen.... ik stond bijna stil en toen sprong het op groen ik dus weer gas geven... slaat de fietser die voor me reed in 1 keer links af! ik schrok me dood en meteen vol in de remmen... maar was dus te laat: ik klap er boven op... :'(
Echt een VET harde klap met 50 ofzo! k had echt nooit verwacht dat dat zo hard was! maar goed ik klap dus vol met me hoofd op de grond, en gelukkig had ik me helm op anders had ik dit niet zo vrolijk kunnen na vertellen vrees ik... die vrouw op fiets had een flinke bult en sneetje in haar hoofd dus wel ff ambulance enzo erbij.... (is echt schrikken als je ineenkeer bloed op straat ziet) maar dat was gelukkig niets ernstigs....
Mijn scooter: hmmmm vet veel kapschade... een deuk in me nog geen week oude Laser uitlaatje :'(
vanavond ff bij die vrouw langs en verzekerings papieren invullen enzo.... en dan maar bidden dat ik wat terug krijg... :|
Moraal van dit verhaal: Draag GVD altijd die lelijke, haar verziekende, kut zittende klote helm!! want hij is heel belangrijk!
en mensen die dat niet doen zijn echt AARZEN! {!

Gr33tz

Advertisement - register to remove this

jeps, heb ik ook geleerd (van een vriend) die was uit de bocht gevlogen en met z´n kop+helm tegen de stoeprand aan gebeukt, hij had z´n kaak op 2 plaatsen gebroken kan je na gaan alsie geen helm op had gehad....

maar wel kut voor je scoot alleen wiens schuld was het nou?

je krijgt toch nix vergoed bij een aanrijding met fietsers??? die gasten zijn toch nooit schuldig voor de wet ofzo!

volgensmij is het zo dat als je een fietser jonger als 18 aan rijdt dat jij dan altijd schuldig bent maar ik weet dit niet zeker. verder super kut voor je en gelukkig had je een helm op.

t was haar schuld in principe! zij sloeg ineens af zonder richting aan te geven....
maar het is en blijft een fietser :(

ik dacht dat het alleen gold als een fietser door een auto of motor werd aangereden.....volgens mij vallen scooters daarbuiten en krijg je wel $$$

Originally posted by Sloper
ik dacht dat het alleen gold als een fietser door een auto of motor werd aangereden.....volgens mij vallen scooters daarbuiten en krijg je wel $$$

nee hoor...
scooters vallen daar ook onder...
die politie agent zij ook al dat ik weinig kans maakte...
tenzij die vrouw schuld bekent ofzo....

Dwd, maak je niet druk om het geld.
Wees liever blij dat je nog ongedeerd (ofzo) bent.

Maar als je cash kan krijgen van de verzekering, doe dat dan zeker :)...

Greetz

Originally posted by Daanje
Dwd, maak je niet druk om het geld.
Wees liever blij dat je nog ongedeerd (ofzo) bent.

Maar als je cash kan krijgen van de verzekering, doe dat dan zeker :)...

Greetz

Ja tuurlijk ben ik daar blij om :)
alleen blijft t achteraf gewoon klote van t geld :(
heele vakantie hard gewerkt om hem weer een beetje fatsoenlijk te krijgen, hopla alles kapoet....
mun lasertje zit er nog geen week onder nu: demper scheef, grote deuk in expansie gedeelte, onder de krassen, en het geluid is niet meer om aan te horen.... :'(
naja een ongeluk blijft gewoon zwaar klote, ook al ben je zelf ongedeerd....

helm idd ALTIJD dragen... kut zittend? koop een goede helm ik merk niet eens dat ik de mijne op heb....

alle eppo's zonder helm mogen met hun gezichtje over het asfalt schrapen van mij!

BRAVO!

Originally posted by Ruud
helm idd ALTIJD dragen... kut zittend? koop een goede helm ik merk niet eens dat ik de mijne op heb....

alle eppo's zonder helm mogen met hun gezichtje over het asfalt schrapen van mij!

En dat ze flink pijn mogen lijden 8)

idd, ik heb ook altijd mijn helm op zonder helm rijdt echt zwaar kut allemaal gesuis van de wind en vette traanogen enzo, en als je je helm op hebt wordt je ook minder snel aangehouden. :eek:

En over ruwe klinkers!!

Ook bij ons in de buurt van die pizza bezorgertjes van net 16 zonder helm over de straat, en dan ook nog denken dat ze stoer zijn!:|

Back