lampen branden door

dianavd

Well-Known Member
Wie kan me helpen yamha aerox gekocht 2005 mooi ding maar nu 1 probleem lampen branden steeds door Help wat moet ikhier aan doen.
Of wat kan het zijn

Advertisement - register to remove this

help help help

nieuwe spanningsregelaar erop ,,,,,,lampen branden weer he he gelukkig maar nu hele avond gereden laatste vlucht heuvel was te veel hoppa alle lampen weer uit wie o wie weet wat het kan zijn we sanppen er niks meer van..........

wie o wie weet raad???????????wij niet meer

ja zit goed vast,,maar het probleem zit niet alleen bij de koplamp,voor en achter lampen stoppen er gewoon mee,alles door gemeten zoals elders op het forum netjes gemeld stond hoe het moest,ook accu en spanningsregelaar dat was allemaal in orde,ook zitten er goede lampjes in maar waar o waar zit he probleem nu dan????????????wij weten het even niet meer WIE WEL

Bekijk je bedrading eens, als je na een 'vluchtheuvel' ineens geen verlichting hebt lijkt mij dat een connectortje dan losschiet oid.
Kappen er af en verlichtingsbedrading langslopen, dan zie je vanzelf wel een breuk of een half los connectortje ;)

nou hoorde we dat het misschien da massa draad is hoe en waar moet je die bevestigen??????????????/(lamp brand nu weer maar maar heel iets??????

help help

ik had ook het zelfde probleem ongeveer,
steeds me lampen die doorbranden
nieuwe spanningsregelaar gekocht zelfde
bleek dat de stekker die je in je spannings regelaar klikt niet goed was dat hij geen goed contact maakt dus goed je stekkers die op je spannings regelaar gaat

Kijk eens al je bedrading na op kabelbreuk , meet ze desnoods allemaal eens door
Kijk of er nergens contact gemaakt word met je frame (kortsluiting ftw)
Zet je brommer is aan en meet je spanning eens door als je gas heeft ( zorg dat je achterband de grond niet raakt of ge ebt geen brommer meer xD !!! )
lampjes 12v gelijkspanning ?

Heb je lampjes die je bevestigd met een lipje wat naar links en naar rechts kan?
Zoja die gaan vaak kapot omdat er vonken komen, had ik ook.
Oplossing is dan om de bovenkant in te tapen met isolerende tape, of een stukje naar achter te buigen,
want als die contact maakt met het ijzeren deeltje vh lampje krijg je dus vonken en kapt ie ermee..

nou staat bij de scooter maker wij snappen er niks meer van alle tips en goede bedoelingen hebben niet mogen helpen dus nu maar afwachten in ieder geval bedankt voor alle hulp

Nou is lekker duur scootertje geworden hoor,,,,,
spoelplaat kapot ,als het goed is is hij vrijdag klaar kan het jongske weer scheuren

Help Help Help

Zit nu een nieuwe spoelplaat,spanningsregelaar en extra massa draad op maar steeds als we er een half uurtje mee rijden pats Valt de verlichting weer uit (brand door dus) ,,,,wie o wie kan ons helpen heeft nu al kapitalen gekost en nog is het probleem niet opgelost

nog steeds de verlichting

Hoi hoi weer

Nou weer van alles gedaan maar lampen branden weer door,nu is het zo als we meten is het 0,0 volt en word hij op wisselstroom gezet dan meten we wel wissel stroom,als die stagionair loopt meten we net een paar volt maar bij gas geven loopt het op tot boven de 30 volt en nu ????

Zit nieuwe spoelplaat op nieuwe spanningsregelaar nieuwe massa draad nieuwe weerstand(zon wit blokje) erop maar ook deze is al 3 x kapot gegaan.

en nu ???????/

Back