Eind Februari heb ik m’n scooter (Zip IGET 2020 4t) 2e hands gekocht en mankeerde er niets aan. Tot 1 maand geleden toen ik aan het rijden was ik hem uitzetten en weer aan wou doen, toen deed de complete scooter niets meer. Toen weggebracht naar Noord Scooters waar ze een kabelbreuk hebben vervangen waardoor die wel weer loopt alleen zit er sinds dien een storing in de lampen.
De koplamp (op normaal en groot licht), de achterlampen en de lampjes op het dashboard hebben het ritme van mijn knipperlichten overgenomen. Ook werken mijn knipperlichten alleen als de scooter loopt en niet als die op het contact staat.
Wie kan mij vertellen wat hier evt het probleem zou kunnen zijn en wat ik er zelf aan zou kunnen doen?
De koplamp (op normaal en groot licht), de achterlampen en de lampjes op het dashboard hebben het ritme van mijn knipperlichten overgenomen. Ook werken mijn knipperlichten alleen als de scooter loopt en niet als die op het contact staat.
Wie kan mij vertellen wat hier evt het probleem zou kunnen zijn en wat ik er zelf aan zou kunnen doen?