Originally posted by Bart Nrg Mc2
Leuk, dacht je dat iemand anders zoiets "geniaals" nog niet bedacht had? Iedere malloot gaat fijn naar een officiële SKF-dealer, en komt dan tot de conclusie dat je daar GEEN Piaggio-krukaslagers kan kopen... Minarelli is geen probleem...
Originally posted by x8racer
Verder nog een vraagje: waarom gebruiken julllie allemaal gasbranders? Naar mijn idee gaat het met een verffohn (dus zo een ding wat je gebruikt om verf af te krabben) een stuk veiliger en makkelijker.
Dan heb je een karige verffohn, simpel. Dat ding wat ik hier thuis heb wordt meer dan 300 gradenOriginally posted by Lennox
deze week ook krukas in het rennerblok gezet, maar met verffohn luktte het dus echt niet, blok werd gewoon niet warm genoeg, toen maar met gasbrander erop, en toen zat ie r in 10 min in.
Originally posted by x8racer
Dan heb je een karige verffohn, simpel. Dat ding wat ik hier thuis heb wordt meer dan 300 graden
Originally posted by Tim
Hmm, ja die lagers zijn zeker nieuw dan? Ik ben dr een beetje uit, dat weet je toch. Mijn exuses daarvoor.
OWKEE
Veders vind ik het een beeetje minder van je dat jeje krukas er niet ff zelf ingezet heb hoor8P
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Het zou de 1e x zijn dat ik een krukas vervang, en om dan het risico te lopen om een Evo Tuned van [let op] € 470 te slopen vind ik te groot... Voor die paar €-tientjes mag Anthony een mooi stukje werk leveren, en ik schaam me nog geen 1% dat ik dat heb laten doen...
Als ik de lagers van m'n straatscooter binnenkort in de soep draai, vervang ik ze uiteraard lekker zelf... Is ook 100% mijn scooter, en ik ben ook de enige die er last van heeft als ik onverhoopt iets mocht slopen...