LaBaraque aka BEN, Wie komt er wel eens?

Boyd

Well-Known Member
La Barque aka BEN, Wie komt er wel eens?

Wh000t zit ik net het foto-van-je-vriendin-topic te lezen kom ik een foto tegen van een paar maten van mij daar in laba. Ik kom er ook wel eens dus ik vroeg mij af wie er nog meer wel eens kwamen.

Oja afgelopen zaterdag was ik er ook maar niet binnen voordat ik binnen kom komen kwam in mijn vriendin tegen en die was niet meer in staat om naar binnen te gaan zullen we maar zeggen 8P
 
Advertisement - register to remove this

altijd al eens van plan om daar naar toe te gaan, ik kan er bijna heenpissen..

en aangezien de die-hards ook wel eens gaan..... Sjah, we zullen maar zeggen, na m'n examen, doen we een keer raar, en gaan naar ben :)
 
Gewoon gaan maar niet te vaak dan wordt het saai. Tis vooral leuk als je vrijgezel bent....ultiem scoren daar.
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Gewoon gaan maar niet te vaak dan wordt het saai. Tis vooral leuk als je vrijgezel bent....ultiem scoren daar.

mits je 14 jaar geen probleem vindt 8P
 
Ik kom er welleens, tis wel lachen, en leleke wijven scoren is daar niet moeilijk, veel lekkers komt daar niet. Dus scoor ik ook vaak maar liever niet ;) maja het ken wel leuk zijn daar af en toe.
 
kom regelmatig in ben, chicks @ ben zijn niet mijn smaak, mja ik heb tog al een vriendin..
ik ga ook altijd met de ben bus, das echt relax en nog gratis ook 8P

toedels
 
ik vind het een beetje zonde om mn geld in laba uit te geven, het enigste wat je daar kan doen is vierkante rondjes lopen... je kan net zo goed met een cocktail een sauna ingaan dan heb je ongeveer het zelfde effect... kortom laba zuigt, je kan beter naar hollywood, off_corso, nighttown, now&wow of pacha gaan...
 
jah, dat is net iets te ver, op de scootert ga ik niet met me lamme kop zitten, en 1,5 uur fietsen vind ik ook net iets te ver..

met de oto is ook geen optie, omdat ik goddomme nog maar 17 ben :)

maar als er vervoer is;) call me :P
 
Je gaat er gewoon heen met de trein, blijft tot het eind, en dan neem je de eerste trein weer terug. In de tussenliggende tijd ga je junkie pesten op CS of zo, of shoarma vreten in de Witte de With straat :W
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Je gaat er gewoon heen met de trein, blijft tot het eind, en dan neem je de eerste trein weer terug. In de tussenliggende tijd ga je junkie pesten op CS of zo, of shoarma vreten in de Witte de With straat :W

Of je scoort daar gewoon een chick die daar in de buurt woont... ;)
 
de mac op de coolsingel is 24/7 :):) enne op metrostation beurs zijn ook genoeg leuke dingen te doen als er niemand is :)
 
Originally posted by PaNJak
ik vind het een beetje zonde om mn geld in laba uit te geven, het enigste wat je daar kan doen is vierkante rondjes lopen... je kan net zo goed met een cocktail een sauna ingaan dan heb je ongeveer het zelfde effect... kortom laba zuigt, je kan beter naar hollywood, off_corso, nighttown, now&wow of pacha gaan...

En niet te vergeten de HardBass en CrazyLand avonden in Tropicana! Die zijn echt el strakko!
Pacha probeer ik maar niet (entree 23+ en voor rijke pi*mels).
Wel fotomodellen scoren daar heb ik gehoord... als je een vette BMW heb :(
Off_Corso is ook erg strak met dat schuine podium. Trappen gaan alleen een beetje moeilijk als je dronken bent.
Hollywood is een beetje overcrowded tegenwoordig en Now&Wow is inderdaad een gekke tent. Nadeel: veel gays. ...voordeel: meer meiden beschikbaar... nadeel2: kunnen ook travo's zijn als je niet goed oplet (bij een meter bier teveel)
Nighttown ben ik maar 2x geweest dus kan ik niet echt oordelen. Schijnt studentestekkie te zijn..
Jaja...Rotterdam komt er wel met de feesten.

btw..mijn first post. Hallow allemaal!!! :)
 
anders gewoon ff The Bar opzoeken en alle ramen inkeilen :D

Maare offcorso, dat is wel chaaf?
Gaat ik ook maar eens naar toe binnenkort.
Wat ik over BEN hoor doet me denken aan het HVO (voor onbekenden Huis van Oranje) dus denk niet dat je me daar snel zult vinden :D

en oooi Ornathon :)
 
Back
Top