This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laatste stagedag periode 2 8)

David

de RAAF
Zoals voor zoveel mensen, is dit voor mij ook de laatste stagedag.
Wat vonden jullie ervan? ik vond het relaxed, het ritme is supers, de euro's ook, veel geleerd en veel gedaan... 8)
Nu weer terug naar de pgo vergaderingen en andere nutteloze troep @ school :'(

Dude! Ik zat er ook aan te denken een topic te openen Maar toch maar niet gedaan omdat ik dacht dat niemand het wat zou boeien. Maar ik heb dus ook laatste dag, aardig wat geleerd, ritme is ok, maar de missende vrije tijd was echt zwaar klote. Dus aan de ene kant ben ik blij andere kant niet. Ook was het heerlijk dat ik savonds altijd vrij was, geen verslagen maken, geen bijbaantje (alleen op zaterdag) etc.

Ook lekker knaken verdiend hier, dus das ook positief.

Maar toch ik volg liever school, lekker afwisselend, vrije tijd, etc. etc.

Ja idd, als ik thuiskom na stage nergens meer zin in
Dat is met school wel beter, iig veel meer vrije tijd 8)

Mijn stage is net deze week begonnen, kheb het wel naar mijn zin hiero
(systeem/netwerkbeheer en helpdesk bij Activa in Enschede)

Mijn stage is vorige week afgelopen.

Was goed te doen, beter dan school.

Stage plek was: Kabelbedrijven DRAKA Nederland, op het laboratorium Research & Development

Koel, net om 12 uur moesten we in de vergaderzaal komen, werd er van mij afscheid genomen :'(

Zoveel aandacht hoeft nou ook weern iet, maar toch wel heel leuk..! 2 bioscooponnen, een kaart, pen in paperfoam (www.paperfoam.com ) verpakking, EN... zon klein afstand bestuurbaar autootje!! Lache ding, naja wel leuk allemaal! Nog een afscheidspeech ter plekke verzonnen maja, dat wassum dan weer, nog ff stageverslag in elkaar fixen en klaar... Liep daar dus op de marketing & sales afdeling, was heel gezellig, dus heb het zeer positief ervaren

Ik vond het wel bruut... heb laatste week vrij gekregen van stagebegeleider en het zijn gewoon bruute gasten dus meer kennnissen en dat rox!

En ik ben maandag begonnen met stage bij HBG woningbouw.
Ik moet onder andere webcams op bouwplaatsen plaatsen en werkend op internet zetten, en ze moeten bewogen kunnen worden door de klanten. Alleen die dingen zijn reteduur en ik mag er 1 uitkiezen (als iemand nog een goede site weet )

Vorig jaar liep ik stage op een basisschool voor ICT, nou dat zoog behoorlijk.
En ROC had die plaats voor mij uitgekozen, en al die sjans van die kleine meisjes kon ik ook niet tegen
Mocht ik een hele berg 386 weer aan de praat krijgen, tering wat een hoerenzooi was dat werk zeg.
Nu zit ik de hele tijd te internetten en thee, koffie en cup a soup te drinken

Originally posted by Ricie
Nu zit ik de hele tijd te internetten en thee, koffie en cup a soup te drinken

Hmm klinkt als mijn afgelopen half jaar

En me werk nog naar tevredenheid en op tijd afgekregen ook 8)

Originally posted by Sjoerd
Hmm klinkt als mijn afgelopen half jaar

En me werk nog naar tevredenheid en op tijd afgekregen ook 8)

Ghehe, nou dat zal mij ook wel lukken, ik hoef alleen dat projectje te doen en daarna misschien nog interviews op internet te zetten, dat was 't dan weer... owja en zo'n klote stagemap invullen met allemaal gare vragen Van die vragen van wat is een matrix organisatie enzo, boeit me nix en heeft nix met me opleiding te maken...

owja, daar moet ik 90 dagen over doen

kep volgende week nog wat exames en dan begin ik aan mn 10 weken durende stage bij de interieurbouwert. kep er wel zin in. beetje verdienen, werken en veel leren, dus zal wel goed komen.

mzzl robert