This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laatste sleutel en schoonmaak dag

Jha het boeide haar niet zo en als ze ergens aan begint wil ze het ook gelijk goed doen.
Maakt dan niet uit of ze vies word jha of neej.

komt wel weer terug hoor. scooters opvoeren is een verslaving. ik ben nu 19 en stopte ook toen ik 18 werd maar heb nu rijbewijs en auto en ben mn scooter weer aan het opvoeren dus dat komt wel goed (alleen vriendin is er niet zo blij mee.

w0w dude je heb een zeldzame tjik , er zijn er maar weinig die scooter op manier manier wle okeej vinden. VInd t wel grappig dat je er zo pix van maakt. En je bent een echte man , je laat de vrouw al t werk doen

Originally posted by ScootAsch
nog een 21 mm carb te koop toevallig?

Die carb die daar ligt is 25mm maar ik heb bod gehad op carb uitlaat en cilinder 500 euro´s.
Maar laat die gast maar eerst komen met geld.

ik ben nooit gestopt,

rijbewijs kost veel geld, maar als je het gehaald hebt, heb je al dat geld over (á 35€ per uur) dus dan ga je maar weer onderdelen kopen

Je verandert nog wel van gedachte kerel, ooit wil je weer rijden

Laat je ook ff foto's van de voorkant van je vriendin zien!

zonde hoor marco dat je stopt mja jouw kennende kom je wel weer binnekort met scooter of iets en verkoop je je vriendin niet los?8P

Mijn vriendin vind me scooter wel mooi, maar meer omdatie metallic zwart is 8P Verder gaatie veel te hard, en rijdtie btw nu al een jaar niet meer