Laatste sleutel en schoonmaak dag

Aangezien ik ga stoppen met het scooter gebeuren zit ik nog met wat spullen opgescheept die verkocht moeten worden.
Maar aangezien alles behoorlijk vies was moest er een flinke schoonmaak beurt aan vooraf gaan.

Bgeon met me scooter aangezien me vriendin ook aanwezig was en me dol graag een handje wilde helpen
;)
Afbeelding_266.jpeg

Afbeelding_269.jpeg

Afbeelding_271.jpeg

Dus me scooter zag er weer goed uit na hulp van mijn vriendin.

Vervolgens was me opper viezen blok aan de beurt die ik ook van ene rudger manduro had gekocht mis koop dus.
Was niet alleen omdat die zo vies was maar miste ook heel veel onderdelen die erbij zouden zitten.
Afbeelding_005.jpeg

En jha hoor wie was daar weer me vriendin vond het wel een leuk werkje om hem schoon te maken daar zij ik tuurlijk geen nee op.
Afbeelding_277.jpeg

Ziet er wel netjes uit he:)
Afbeelding_273.jpeg

Na het blok onderhanden genomen te hebben was mijn opper viezen 8ter spatbord aan de beurt van oude tyfhoon project die ik nooit heb afgekregen.
Afbeelding_279.jpeg

Na flink schoongemaakt te hebben en geschuurt heb ik hem gespoten in oude kleur aangezien die wel beetje beschadigt was.
Afbeelding_282.jpeg

Na dat gedaan te hebben waren ik en diana moe maar voldaan haha.

Zie hier resultaat alles wat hier staat of ligt is in de verkoop.
Afbeelding_280.jpeg

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden haha.

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik weet wel betere dingen te doen met mn vriendin als ze er is :P

/edit: Komt er telkens een topic als iemand weer een middagje heeft 'getjoend' ?

Dan wordt t nog gezellig namelijk!

Ghehe hoe herkenbaar. scooter gaat zaterdag weg bij mij :) Alles is al schoongemaakt en garage is al leeg.

en over die aankoop van dat blok. Ik kan met je meepraten had bij rudger een 25mm carb gekocht miste ook nog allemaal dingen.

mijn ex die vond me scooter alleen maar leuk om achterop te zitten :) En ze vond 50 al hard haha.

Maar kewle pics extreme, alleen jammer dat diana er niet vaker opstaat :P

Wel zonde dat je er mee kapt :(

Originally posted by extreme power

Zie hier resultaat alles wat hier staat of ligt is in de verkoop.
Afbeelding_280.jpeg

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden haha.

Wat moet je voor dat rieten mandje hebbe :P?

Je vriendin is ook gek joh, dat ze met haar goede kleren aan gewoon met terpetine en dergelijke aan de gang gaat, wel topper dan!

Jij begrijpt het maar ze vind het nog leuk ook serieus alles wat ik ooit moest vervangen aan de scooter zat ze met de neus boven op enz.
Was wel leuk altijd.

wijs scootertje :D maarum waarom stop je voor o.a haar als ze het allemaal zo leuk vind ?

[edit] die eerste foto kan wel in het ass topic :* [/edit]

Originally posted by Rikkademous
wijs scootertje :D maarum waarom stop je voor o.a haar als ze het allemaal zo leuk vind ?

[edit] die eerste foto kan wel in het ass topic :* [/edit]

Word tuurlijk ook volgende maand 18 en ga ik beginnen met oto rijbewijs.8)

Back