This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

laat-opblijven-bikkels

nee ik blijf gewoon bovenaan in de lijst...ik ben ook de oprichter heh !

ennuh..ik ben ook altijd laat op hoor maar die chat zuigt altijd dus daar ga ik nooit heen

WTF is Son? ZEEGSE rulez

ik ga naar bed, stelletje bikkels (als je daar trots op bent moet je toch et woordenboek erbij pakken
)

Ik heb net ff staroffice 5.2 gedownload.... weet iemand of dit iets is???

Het begint trouwens al weer licht te worden dus ik denk dat ik over een paar uurtjes toch maar naar bed ga

Originally posted by gilera85:
jongen ff dit: dommelsch is echt heilig bier!
lekker nutteloos maarja.........

aarzzz, dommelsch daar moet je van schijten

ik kan ze wel regelen..25,- ex. verz...das dus echt bijna voor niks. Keb er thuis meerdere in gebruik, is zo verdomd handig. Ik denk overigens dat als je er een gewent bent nooit meer zonder kan...

ff een vraagje: waarom maak je hem niet met de ctrl+alt aan de RECHTERKANT van je toetsenbord? dat scheelt in materiaalkosten

Originally posted by Jasper:
ff een vraagje: waarom maak je hem niet met de ctrl+alt aan de RECHTERKANT van je toetsenbord? dat scheelt in materiaalkosten

Econoom in de dop

Dan moet je het metaal gaan buigen, dat geeft meer bewerkingskosten dan de materiaalkosten die je bespaart, bovendien wordt de levertijd langer...

Originally posted by Jasper:

uhgmz . ut is nog vroeg, ik kom later op de morgen nog wel ff terug voor ook een bikkel te worden , nu ben ik pas semi-bikkel