This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[L.&.F.U.RT] styled neo'sje #1

Status
Not open for further replies.
@jlpijl
Spam niet zo veel liefie :* Het is nog steeds geen theekransje .. Maar thnx voor het lenen.. ik denk dat ik mijn vork iets ga verlagen en dat ik een tnt spatbordje een beetje gaan aanpassen.

@Rest
Thnx voor positieve reactie's Deze week zou mijn spul bij rsb klaar zijn.. hoop dat het bijna klaar is.

Ill keep you up to date !

BurN said:
Ja pm je wanneer, nou moet ik alleen de cilinder nog afmaken

Yay +ralf+ nu begint het feest .. Ben bezig met me rijbewijs en ga lely 2005 dus niet halen! Zal er overigens wel aanwezig zijn! Mijn doel is Jubbege 2006.
Ik hoop dat hpi met een compleet vernieuwde rotor komt begin volgend jaar.. dat zou wel leuk zijn en dan ben je toch 2 maandjes origineel.

Greetz Jeff

Is dit een neo's voorvork of een sr vork?
Kan je in het eerste geval eens uitleggen hoe je die velg passend hebt gemaakt?
thnx

+ralf+je gaat toch wel met een oranje plaatje rijden+ralf+

:+ SNORFIETS:+

EDIT:grapje toch

Even begonnen aan mijn onderkapje.. Eerste ervaring met dremel in kappen en gaat wel redelijk Moet nog afgewerkt worden mja.

Zo donderdag is al mijn spul bij rsb klaar.. heb er 2 maandjes op moeten wachten en hoop dat het lekkere resultaten gaat geven. ( Lange wachtijd ivm jubbega en best ).

Toch nog even wat gepolijst.. jaja moet me schroefje nog cleanen.

En me scoot die wacht op een blokje...

he man die voorpoten zijn mooi gepolijst man ..
ik weet nog wel iemand die zijn voorpoten door jou gaat
Laten polijsten

STAY TUNED!))

Ik ga helemaal niets voor je polijsten sletje:* ik ga je kappen wel even dremelen 8P

Nog 1 nachtje slapen en Sander meeten.
-.-

Blokje gehaald en ziet er zeker netjes uit thnx rsb...
Verder nog even een ac70evo zien vlammen.. Damn wat ging dat ding hard.. beetje veel toeren 14.5k. Maar ja toch wel zin om nu zelf te vlammen! Morgenavond even lekker beunen en wat foto's maken.

prustzor prutzor ...jou brommer draait niet meer dan 9000 k man
koop dat oranje plaatje van de "racing rapido" nou maar

want hij is niet vooruit te branden (alleen mijn neos is snel)

Thnx, Ik houd overigens wel van "clean" Btw me omgelaste subframe is ook beetje te zien op de 2e foto. Ik krijg in de loop van deze week waarschijnlijk mijn cross terug van Sander. En dan is het even geen scooter meer ivm vakantie en autorijden. Wat ik nog mis:

* Overbrenging
* Ontsteking
* Inlaat-traject

Daarna vlammen -.-

Status
Not open for further replies.