Zo te zien aan het filmpje betreft het een ouder type Kymco Agility...
Deze hadden vroeger de kwaal dat de sproeiersetting niet helemaal lekker was vanaf de fabriek.
En dan met name de stationair sproeier, vaak was deze net een maatje te klein waardoor de motor wat hoger in toeren bleef lopen op den duur.
Hoofdsproeier werd vaak wel aangepast (iets ruimere doorlaat) maar de stationair liet men vaak links liggen.
Probeer eens een maatje groter te plaatsen en kijk dan wat de motor doet, deze zal waarschijnlijk al beter reageren op de regel en mengschroef v.w.b. stationair en de aangezogen lucht. En weet je toevallig wat in beide carburateurs gemonteerd zit?
(beste is om dit als eerst te controleren)
Meest gangbare van vroeger was om maat 33 te vervangen voor maat 35.
En ik ga er hier vanuit dat de elektrische choke gewoon naar behoren werkt en dat het extra kanaal wordt afgesloten door de naald zodra de motor op bedrijfstemperatuur zit.