Dat valt wel mee.Daar gaan we weer. De koplampunit is gemaakt voor een lamp van 35 Watt. Omdat een gloeilamp behoorlijk wat warmte afgeeft.
Doe je er 55 Watt in wordt het allemaal nog veel warmer waardoor de gevolgen logisch zijn.
Maar, zoals gebruikelijk op dit forum worden mijn aanbevelingen toch afgeschoten, dus kom maar weer met de nodige kritiek.
ja, mijn reflector en glas zijn helemaaal gesmolten, daarom raad ik het ook iedereen aan!Daar gaan we weer. De koplampunit is gemaakt voor een lamp van 35 Watt. Omdat een gloeilamp behoorlijk wat warmte afgeeft.
Doe je er 55 Watt in wordt het allemaal nog veel warmer waardoor de gevolgen logisch zijn.
Maar, zoals gebruikelijk op dit forum worden mijn aanbevelingen toch afgeschoten, dus kom maar weer met de nodige kritiek.
welke is "deze"? ik mis denk ik een linkje.Wij hebben deze in de H4 versies geplaatst.
Is iets meer helder dan de standaard lamp.
Een autolamp zou ik niet aanraden, is 20 watt meer.
Wil je toch een autolamp gebruik kijk dan eens bij Winparts.
Die is redelijk kwa prijzen.
Philips Vison plus of race Vison scheelt bijna de helft met bv Halfords.
Linkje vergeten:welke is "deze"? ik mis denk ik een linkje.
in mijn agility gaat een H4 55 watt al ruim een jaar (en ik weet niet hoe lang die er vóór mij al in zat) goed.
ja, ik ook, in m'n "expeditieauto" in Australië... toen bleek de eerste keer dat ik dat groot licht lànger opzette dan alleen bij de test, deze thermisch beveiligd waren, daar reed ik ineens zònder ook maar dimlicht, tot die thermische beveiliging weer afkoelde, maar hij was daarna toch krom, dus auto aan de kant en proberen te slapen, 's ochtends weer verder en er een zwevende zekering naast gezet..In auto's en de motor heb ik ook weleens rally lampen gedaan, 80/100 watt.