Kymco agility koplamp feller maken

Jv020

New Member
Beste leden,

Ik heb een kymco agility uit 2018 wat verder een top ding is, alleen is mijn koplamp niet fel genoeg om veel te kunnen zien.

kan ik er misschien een fellere bulb in doen of hoe werkt dat.

erg bedankt :)
 
Advertisement - register to remove this

Andere lamp(en) er in , Bijv Philips Xenon Look, meer licht opbrengst , en verder zicht, mijn lampen in de Runner waren ook waardeloos .
Te verkrijgen in een Automaterialenzaak.
 
H4 uit een auto, alleen even een tabje plat buigen en wel goed afstellen. ga je van 35 of 45(?) naar 55 watt.
ik kan Osram Night Breaker Laser aanraden. maar bij de action vandaan werkt ook.
niet bang laten maken dat je koplampunit smelt, ik rijd er zo al een jaar mee (met die osram night breaker laser en er zAt al een H4 in dat ik 'm kocht, herinner ik me ineens, alleen had de vorige eigenaar/monteur vergeten dat tabje plat te buigen, waardoor ie scheef scheen.
 
Last edited:
Wij hebben deze in de H4 versies geplaatst.
Is iets meer helder dan de standaard lamp.
Een autolamp zou ik niet aanraden, is 20 watt meer.
Wil je toch een autolamp gebruik kijk dan eens bij Winparts.
Die is redelijk kwa prijzen.
Philips Vison plus of race Vison scheelt bijna de helft met bv Halfords.
 
Daar gaan we weer. De koplampunit is gemaakt voor een lamp van 35 Watt. Omdat een gloeilamp behoorlijk wat warmte afgeeft.
Doe je er 55 Watt in wordt het allemaal nog veel warmer waardoor de gevolgen logisch zijn.
Maar, zoals gebruikelijk op dit forum worden mijn aanbevelingen toch afgeschoten, dus kom maar weer met de nodige kritiek.
 
Daar gaan we weer. De koplampunit is gemaakt voor een lamp van 35 Watt. Omdat een gloeilamp behoorlijk wat warmte afgeeft.
Doe je er 55 Watt in wordt het allemaal nog veel warmer waardoor de gevolgen logisch zijn.
Maar, zoals gebruikelijk op dit forum worden mijn aanbevelingen toch afgeschoten, dus kom maar weer met de nodige kritiek.
Dat valt wel mee.