Kymco agility 50 4t euro 4

Kymyoran

New Member
Beste,
Mijn scooter deed begon met pruttelen als ik vol gas gaf. En stil te vallen as ik stopte voor een rod licht. Nu heb ik een nieuwe carburateur gestokeb voor 50 cc. Hij is maar 10 km/u opgevoerd dus die loopt 35km/u nu. Als ik de scooter op zijn kleine pikkel zet dus een beetje schuin dan start deze gemakkelijk en blijft die mooi stationair lopen. Als ik de scooter rechthoud dus erop zit dan valt deze direct stil en is die heel moeilijk te starten. Weeg iemand een oplossing ik heb de scooter al naar de garage gedaan voor af te stellen maar het probleem blijft er.
 
Advertisement - register to remove this

Kan dat want ik heb nu de carvurateur uitgekuist waaronder ook de vlotter verwijderd en terug geinstaleerd het gaat nu een beetje beter (hij blijft langer draaien als ik hem rechthoud)maar toch wel als ik hel rechthoud gaat die stilaan stilvallen
 
Beste,
Mijn scooter deed begon met pruttelen als ik vol gas gaf. En stil te vallen as ik stopte voor een rod licht. Nu heb ik een nieuwe carburateur gestokeb voor 50 cc. Hij is maar 10 km/u opgevoerd dus die loopt 35km/u nu. Als ik de scooter op zijn kleine pikkel zet dus een beetje schuin dan start deze gemakkelijk en blijft die mooi stationair lopen. Als ik de scooter rechthoud dus erop zit dan valt deze direct stil en is die heel moeilijk te starten. Weeg iemand een oplossing ik heb de scooter al naar de garage gedaan voor af te stellen maar het probleem blijft er.
je kan dit simpel oplossen , je zegt zelf dat je de snelheid van je scooter hebt opgevoerd , wat meestal het geval is bij GY6 is dat je je gaskabel die verbonden is met je gashendel moet aanpassen , die kabel zit onder het rechterhandvat waar je gas bij geeft.

met een beetje aan te prutsen en ervoor te zorgen dat er net genoeg gas word gegeven zodat hij niet uitvalt en niet te veel gas geeft zodat hij net niet rijd.

Dat is de simpelste oplossing voor je probleem , ik had het zelfde probleem met een gts vici 50cc maar zocht naar de goedkoopste oplossing en dit hielp. nadien viel die niet meer uit bij kruispunten xD.
 
is bij GY6 is dat je je gaskabel die verbonden is met je gashendel moet aanpassen , die kabel zit onder het rechterhandvat waar je gas bij geeft.
Dat kun je beter regelen met de stationair schroef , in plaats van de kabel strakker te zetten . Daarmee heb je kans ( kabel te strak) , dat als je een bocht omgaat , en aan het stuur draait , je ongewild gas gaat geven , omdat je kabel nog strakker komt . Hou altijd een speling in je gaskabel vamn een halve cm
 
Back
Top