Kymco agility euro 4 of 5 begrensd.

Aidan384838

Well-Known Member
Hallo allemaal. Een vriend van mij heeft sinds kort injectie kymco. Super mooi ding. Maar loopt echt ontzettend sloom voor geel kenteken. Om precies te zijn 39. Ik dacht ik haal zn vario ring der maar uit. Wat blijkt zit er geen vario ring in. Hoe kan ik die scooter in hemelsnaam gewoon 45 a 50 laten lopen zonder al te veel geld uit te geven.
 
Advertisement - register to remove this

Een brommer die maar 39 kmpu op de teller loopt, gewoon mee teruggaan naar de dealer.
Dit is niet in orde, hij moet gewoon ongeveer 45 kmpu op GPS gaan wat meestal op de teller overeenkomt met 49 a 50.
Niet zelf aan sleutelen maar dit is al te laat, lees ik. :rolleyes:
 
Een brommer die maar 39 kmpu op de teller loopt, gewoon mee teruggaan naar de dealer.
Dit is niet in orde, hij moet gewoon ongeveer 45 kmpu op GPS gaan wat meestal op de teller overeenkomt met 49 a 50.
Niet zelf aan sleutelen maar dit is al te laat, lees ik. :rolleyes:
Dan zal ik dat maar eens proberen.
Ja precies 39 is gewoon gevaarlijk tussen al die auto's.
Maarja garantie is er dus al vanaf.
Ja dat is het dus ik weet niet of het euro 4 of 5 is. En de scooter hoeft echt geen 60 toelopen. Maar gewoon 50.
 
Nu ben ik nog ergens achter gekomen.
Als het bijv heeft geregent. Rijd hij van geen meter. Volgas alleen maar happen en tetugschieten. Ik begin toch wel gek te worden van injectie. Wat een gedoe zeg.
 
Maarja garantie is er dus al vanaf.
Waarom is die er al van af?
Als je netjes gewerkt hebt, weet niemand dat je het boeltje hebt open gehad tenzij je met een waterpomptang of beitel de boutjes hebt losgehaald.
Of is deze brommer ouder dan 2 jaren en sommige merken zelfs 3 jaren.

By the way, fabrieksgarantie is volgens mij overdraagbaar, tenminste bij sommige merken toch.
 
Last edited:
Waarom is die er al van af?
Als je netjes gewerkt hebt, weet niemand dat je het boeltje hebt open gehad tenzij je met een waterpomptang of beitel de boutjes hebt losgehaald.
Of is deze brommer ouder dan 2 jaren en sommige merken zelfs 3 jaren.

By the way, fabrieksgarantie is volgens mij overdraagbaar, tenminste bij sommige merken toch.
Netjes sleutelen doe ik wel maar er stond al best veel km op de scooter. En heb al een keer de gaskabel moeten vervangen die zier er dus best nieuw uit vergeleken met de rest. Is er niet iets wat ik zelf zou kunnen doen om hem toch die 45 te laten lopen.
K merk namelijk dat die wel gewoon veel toeren maakt totdat die 34 a 35 gaat dat de begrenzing aantikt.
Ik dacht eerst meschien een carter sensor maar nope. En ik kan er wel 9 gram rollen in gaan doen maar lijkt me een beetje te zwaar. Aangezien die standaard 6.5 heeft. Ik weet niet of kymco zulke garantie geeft. Ik heb hem gister ook proberen uit te lezen.
Door middel van de truc met gas helemaal open en dan contact aan. Maar het motorlampje gaat ook niet knipperen.
 
Back
Top