Kymco agility 50 2019 snelheid

TheRealQuestaire

New Member
Ik heb de scooter op geel kenteken, maar hij gaat maar 46(41 GPS) op de teller en mensen bumperkleven nu natuurlijk constant. Ik wilde daarom de scooter opvoeren, maar liever tot 54kmh. Heeft iemand ervaring hoe hard de scooter gaat met deze https://www.k-parts.nl/mezoly-ecu-cdi-onbegrensd-voor-kymco-agility-50cc-4t-euro4.html. De roller heb ik er al uitgehaald en de scooter is voor de rest origineel.
En nog een los vraagje, ik las dat veel mensen problemen hebben met deze scooter in de regen, maar zie nergens een oplossing. Weet iemand hier wat voor?
 
Advertisement - register to remove this

ontgrensde cdi (ducati of iets dergelijks), als varioring er nog in zit kun je die er ook uithalen. Dit zijn denk ik de simpelste dingen die je kunt doen om je scooter iets wat sneller te laten gaan.

Ik ben geen expert dus als ik het fout heb hoor ik het graag.
 
Ik heb de scooter op geel kenteken, maar hij gaat maar 46(41 GPS) op de teller en mensen bumperkleven nu natuurlijk constant. Ik wilde daarom de scooter opvoeren, maar liever tot 54kmh. Heeft iemand ervaring hoe hard de scooter gaat met deze https://www.k-parts.nl/mezoly-ecu-cdi-onbegrensd-voor-kymco-agility-50cc-4t-euro4.html. De roller heb ik er al uitgehaald en de scooter is voor de rest origineel.
En nog een los vraagje, ik las dat veel mensen problemen hebben met deze scooter in de regen, maar zie nergens een oplossing. Weet iemand hier wat voor?
Zou het gewoon proberen als je het geld kan missen. Verder kan je nog een overdrive vario proberen, maar verwacht daar niet teveel van.

Je kan ook nog eindvertanding van een euro2 model monteren, want kymco heeft tegenwoordig hele korte vertanding.
Post automatically merged:

ontgrensde cdi (ducati of iets dergelijks), als varioring er nog in zit kun je die er ook uithalen. Dit zijn denk ik de simpelste dingen die je kunt doen om je scooter iets wat sneller te laten gaan.

Ik ben geen expert dus als ik het fout heb hoor ik het graag.
Dat geldt alleen voor piaggio 2v.
 
Ik heb er geen ervaring mee, maar als die ECU al doet wat ie beloofd, zou onbegrensd wel eens 60(+) kunnen betekenen, maar voor hoe lang, zoals @Brute-Force al aangeeft is Mezoly niet de meest betrouwbare fabrikant (dozenschuiver).
en volgens mij zijn ECU's, anders dan CDI's niet plug and play, maar moet je daarop je gaskleppositiesensor eerst inleren..
Maar ik heb eenzelfde Agility, die met vooral goed onderhoud (carb gereinigd, alleen E0 benzine, verse olie, nieuwe snaar op de juiste breedte, maar mogelijk nog te lang, waardoor er nog topsnelheid te winnen valt?) al 52 op de teller liep. (ohja, en hij bleek ook al de door de dealer aangeraden sproeier 86 te hebben, waar 84 standaard is.)
Sinds kort zit er een sportvario van Power1 in (€30?), waarin ik nog aan het zoeken ben naar de juiste rolletjes want de meegeleverde waren veel te zwaar. Er zit nu gemiddeld 7,1 gram (mix van 6,7 en 7,5) in, waarmee de scooter solo nu 54 op de teller (50/51 gps) haalt, waarmee ik slomere automobilisten "opjaag". Die vario helpt ook/vooral tegen het tergend langzaam optrekken.
Waar heb jij gelezen dat mensen problemen hebben met deze scooter in de regen dan (en heb jij het zelf ervaren)? ik heb met de mijne meerdere ritten in de regen gemaakt en hij gaf geen krimp.
 
Back
Top