Kwaliteit piaggio zip

LiamJM

Well-Known Member
Ivm rare opmerking topic
re-open ik een nieuwe met mijn bedoeling.

Hallo,

Is er iets mis met de kwaliteit van een piaggio zip 45kmh nieuw?
Ik hoorde iemand zeggen dat ie bagger is?

Mvg,
Liam
 
Advertisement - register to remove this

dit is al beter :)
sorry, heb er geen antwoord op,
maar idd sommige mensen zeggen dat de zip slecht is, maar het grootste deel van de mensen zegt dat die betrouwbaar etc is, en hij is sowieso goedkoop in onderhoud :)
 
Van wat ik net gelezen heb worden ze in China gemaakt, en zit er geen benzinemeter op.
Kwaliteit zal vast niet zo goed zijn als bijvoorbeeld de SP, die kost dan ook 2200 euro ipv 1300.
 
volgens mij is er met de kwaliteit niet veel mis van wat ik hoor,
Aidix zei wel dat de standaard cilinder slecht was, maar dit is te vervangen lijkt me?
en geen benzinemeter, maar wel een lampje als die opraakt ..
 
Wat zal er dan mis zijn met de kwaliteit?
Valt de stuur er in eens af zo?

Dit zal niet gebeuren! (al hoewel je dat ook zou verwachten van het zadel van je giant, maar die viel er ook af)

Maar denk meer met de ophangpunten van kappen ed dat die wat zwakker zijn! Verder geen enorme dingen, motorblok is piaggio en dus niet veel op aan te merken.

En ziet er wel leuk uit!
 
Dit zal niet gebeuren! (al hoewel je dat ook zou verwachten van het zadel van je giant, maar die viel er ook af)

Maar denk meer met de ophangpunten van kappen ed dat die wat zwakker zijn! Verder geen enorme dingen, motorblok is piaggio en dus niet veel op aan te merken.

En ziet er wel leuk uit!

Dus als ik aan het rijden ben vallen me kappen er af?
 
Dus als ik aan het rijden ben vallen me kappen er af?

Haha, neeh, maar mocht ie een x omvallen heb je kans dat de ophangpunten kapot zijn en je de kap dus op een beun manier er op moet zetten!

Het zal zeker geen hele slechte kwaliteit zijn allemaal, maar voor 1300euro mag je niet veel verwachten! Een scooter van 2500 zal een stuk steviger zijn en wat meer luxe hebben! Maar daar betaal je nou juist zo veel voor!
 
Haha, neeh, maar mocht ie een x omvallen heb je kans dat de ophangpunten kapot zijn en je de kap dus op een beun manier er op moet zetten!

Het zal zeker geen hele slechte kwaliteit zijn allemaal, maar voor 1300euro mag je niet veel verwachten! Een scooter van 2500 zal een stuk steviger zijn en wat meer luxe hebben! Maar daar betaal je nou juist zo veel voor!

Maar ik val niet om?
Ik heb houtblokje en tairips?
 
heb nu 2 4takt zipjes gehad. en totaal geen problemen. heb me vorige weg gedaan bij 20.000 km en reed nog perfect.

rijd nu al ruim 6,000 km met een snor zip en ook deze is perfect.

ik vind de kwaliteit stukken beter als kymco. als ik de materialen vergelijk die gebruikt zijn door kymco en piaggio. vind de de piaggio vele malen beter in elkaar zitten.
 
heb nu 2 4takt zipjes gehad. en totaal geen problemen. heb me vorige weg gedaan bij 20.000 km en reed nog perfect.

rijd nu al ruim 6,000 km met een snor zip en ook deze is perfect.

ik vind de kwaliteit stukken beter als kymco. als ik de materialen vergelijk die gebruikt zijn door kymco en piaggio. vind de de piaggio vele malen beter in elkaar zitten.

Thank you voor eindelijk een goed antwoord.
Iemand zelf met ervaring.
Niet van personen, die het ergens 'gehoord' hebben.
Dankuwel
 
Back
Top