Kundo

Status
Not open for further replies.

Robin_SR

Well-Known Member
Omdat ik in beginners zowat alleen maar blaat antwoorden kreeg vraag ik het ff hier. Waar kan ik Kundo onderdelen bestellen? Want op de internet shops kan ik der niks over vinden en me dealer kan er ook niet aan komen.
 
Advertisement - register to remove this

ik citeer ;) : 6/2/2004:
De is SHOP gesloten… fast-parts had het wel maar is gesloten helaas. ik denk dat je er met een klein beetje search ook wel uit kan komen. je kan natuurlijk ook gewoon dealers raad plegen of zei het voor je kunnen bestellen.

mvg michael
 
/offtopic: waarom is fast-parts gesloten? (tijdelijk of niet?)

Misschien wat tuningscentra in de buurt? die het evt voor je bestellen en vervolgens opsturen?
 
ZOEK, en vind...

(Ja ik weet het, dit is de makkelijkste manier, maar als iedereen die iets nodig heeft hier een topic gaat openen, staat hier een hele blzd open:|
 
Ja jullie geven niet vele nuttige antwoorden vindik zo.... ik zal wel bij wat tuners gaan vinde, want op internet kan je der dus niks over vindne.
 
zó kom je er na 2 topics eindelijk achter.. k dacht dat je na je eerste topic je antwoord wel gehad had.. :rolleyes: :|

tuners zullen het ook niet zo snel weten, brommerdealers wel.. :rolleyes:
 
Kijk eens in de scootin;)
de importeur is geertsema in dokkum:p
geen idee hoe te bereiken maar ik weet dat dat de naam van het bedrijf is, ze inporteren ook yasuni meen ik.
 
Klopt...

Ik woon toevallig in Dokkum en kom weleens bij Geertsma.
Zij zijn importeur van Yasuni en hebben tevens alles op voorraad wat je je kunt bedenken!

Nadeel.. geen particuliere verkoop! Je kan alleen op handelsnaam inkopen bij Geertsma!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top