Kundo F1

Advertisement - register to remove this

Ff zoeken tussen de projecten..Daar staat ergens een uitdraai denk van burn .Maar hangt toch ookbeetje van setup af etc:)
 
Dacht iets meer richting de 14,5 a 15 k. Die kundo uitlaatjes luste wel wat toeren volgens mij.


Maar pin me er niet op vast, alleen uit het feit dat veel mensen die met deze uitlaat rijden vaak boven de 14,5 draaien. :)
 
als ik mij niet vergis had rudie aka the one met een krd f1 meer vermogen dan een andere pijp op zijn speed.
mischien hem ff pm'en

BTW, ik ben er ook wel benieuwd naar
 
Volgens mij had Rudi met de Kundo hetzelfde/iets minder vermogen bij een veel hoger toerental. Feit is dat je dan veel koppel verliest, daarom heeft hij uiteindelijk niet voor deze uitlaat gekozen. Ik weet ook nog wel dat de dempingswol/demper in de fik stonden toendertijd omdat ze het geweld niet aankonden :X
 
Yep. Mina met speed VTM getuned. 28 Keihin PWK geloof ik, of zo'n 28mm Keihin met schuine venturi (van een motorfiets), maar het kan ook met een Ibea 29,5 geweest zijn. 8P
 
Nouja, ik ga waarschijnlijk binnenkort ff banken met standaard evo+KRD F1 @ mina LC, ik zal de uitdraai hier wel ff neerzetten dan.
Helaas heb ik geen speed om mee te banken.
 
ik wel een speed en een kundo F1 :) ik ga morgen banken @ de Jager dus dan post ik wel ff info :) Untuned speed gaat t hierover...volgende week is ie maximaal tuned dan weer banken :)
 
Mol said:
Volgens mij had Rudi met de Kundo hetzelfde/iets minder vermogen bij een veel hoger toerental. Feit is dat je dan veel koppel verliest, daarom heeft hij uiteindelijk niet voor deze uitlaat gekozen. Ik weet ook nog wel dat de dempingswol/demper in de fik stonden toendertijd omdat ze het geweld niet aankonden :X

Weet je ook in vergelijking met welke andere uitlaat dat was?
 
[5th] Erik said:
Weet je ook in vergelijking met welke andere uitlaat dat was?

Ja, met een VTM en C20. Overigens scoorde de F1 wel meer vermogen als de C20. VTM gaf toen het meeste vermogen bij het laagste toerental, dus qua koppel stak die er duidelijk bovenuit.
 
Aerox-tuning said:
ik wel een speed en een kundo F1 :) ik ga morgen banken @ de Jager dus dan post ik wel ff info :) Untuned speed gaat t hierover...volgende week is ie maximaal tuned dan weer banken :)
Zou je aub een uitdraai van een geblokkeerde run kunnen verzorgen.
Dan ben ik je zeer erkentelijk:)
 
$aint said:
Zou je aub een uitdraai van een geblokkeerde run kunnen verzorgen.
Dan ben ik je zeer erkentelijk:)
alstu:
86899620.jpg
Rode lijn is van mij die zwarte en die groene zijn van vriend van me =)
 
Back
Top