This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

KTP Streetmagic

Status
Not open for further replies.
tanx iedereen weer.

op best zullen er aardig wat sprins gereden worden, en aangezien het een vrije sprint is za vriendje gideon ook de baan erg onveilig maken me de street

voor die tijd, genoeg tijd om alles in orde te maken :W
 
arthur geef gideon eerst een stuurdemper voordat die weer een greppel pakt of een andere rijder .

hoop ook op best te zijn, kunnen we miss een sprintje trekken
 
Shane said:
Omg Hans.. wat kan jij Onwijs mooie foto's maken!!!!!

je street is echt gewoon uber geil!

echt die fotos zijn echt kk bruut

maar trilli blijft natuurlijk ook tov artje

AdiozZz
 
Tyrone said:
echt die fotos zijn echt kk bruut

maar trilli blijft natuurlijk ook tov artje

AdiozZz


trilli :winner:

ik stond stil na een sprint, krijg ik ineens een boutje van iemand met de tekst: deze viel van je scooter 9||6 })
 
zag er goed uit arthur, ik stond naast jullie in rotterdam(oranje zip) tot de volgende sprint, maar dan wel je spatbord fixxen heh
 
hee man! echt een te vette streetmagic.. Waar heb je die kap vandaan die is echt zooooo vet!!!!!!
 
En toen was je C21 verkocht Met welke uitlaat ga je rijden op Best?
Ik zal en moet tegen je sprinten dan

Later man!
 
k heb toch die c20 andere pijp zat er ff niet in, omdat ik nu zomer vakntie heb en erg veel werk heb ik weinig tijd voor de rest van mijn leven 8P

binnenkort heb ik weer wat meer tijd.

owja, me koelhuisje is al mat zwart 8)
 
-arthur- said:
k heb toch die c20 andere pijp zat er ff niet in, omdat ik nu zomer vakntie heb en erg veel werk heb ik weinig tijd voor de rest van mijn leven 8P

binnenkort heb ik weer wat meer tijd.

owja, me koelhuisje is al mat zwart 8)

kom van de week ff kijken
 
OMG, die handtekening :W OWNT.

als ik het goed heb is volgende week zondag best al van de week maar eens een dagje uit trekken om dat ding eens na te lopen na: driewegen, testdag duitsland, jubbega én rotterdam 8P

:*
 
Status
Not open for further replies.