krukaslagers

MHRntt

TJ-tuning
Ik heb vandaag contact gehad met een dealer van SKF over lagers. Nou krijg ik morgen de prijzen ervan, het gaat om die voor pia en mina.
Als er genoeg intresse is krijg ik bij de 40 stuks al 25% korting misschien bij grotere aantallen wel meer.

Nou is mijn vraag, wat betalen jullie voor lagers. Dan kan ik vergelijken of het wat uit haalt om eraan te beginnen.

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Boyd
Pia SKF C3 @ jps 12.50 euro

Originally posted by Thomas
12,50 per stuk @ JPS

Neem aan dat deze om dezelfde gaan.

Zal zo nog wel ff kijken of er al gemailed is, maar verwacht het pas morgen. Wie heeft er in ieder geval intresse als het een mooi prijsje is?

Originally posted by ikke123

Zal zo nog wel ff kijken of er al gemailed is, maar verwacht het pas morgen. Wie heeft er in ieder geval intresse als het een mooi prijsje is?

Grote kans ja :)

ik vraag me trouwens af of er veel interesse is. die paar euro voordeel die je er uit haald is denk niet erg interessant en het verzenden kost ook nog geld (of je moet w88 tot een meeting maar dan wordt de interesse denk nog minder)

gaat om precies dezelfde idd.

Verder heb ik wel interesse als het goedkoper is...

Originally posted by Boyd

Grote kans ja :)

ik vraag me trouwens af of er veel interesse is. die paar euro voordeel die je er uit haald is denk niet erg interessant en het verzenden kost ook nog geld (of je moet w88 tot een meeting maar dan wordt de interesse denk nog minder)

Op zich kan versturen best, in envloppe ofzo is niet zo duur. Helemaal als je meerdere setjes per persoon hebt. Waarom zou het op een meeting niet zo interessant zijn?

Op zich kan versturen best, in envloppe ofzo is niet zo duur. Helemaal als je meerdere setjes per persoon hebt. Waarom zou het op een meeting niet zo interessant zijn?

omdat mensen dan langer moeten wachten op hun spullen.

is op zich niet zo'n erg probleem toch, in het geval dan als het reserve lagers zouden zijn. Is namelijk best handig om extra setje te hebben liggen.

Ik betaal dus 10 euro voor een c4 lager (447205A), dat is het lager wat ook in de malossi verpakking zit.

Btw, ik heb nog 6 lagers op voorraad. :)

ff een oud topic omhoog halen...

Ik ben ook ff bezig met lagers, maar volgens mij zijn pia en mina gewoon precies hetzelfde :S
Waarom zouden die dan verschillende bestel nummers hebben? En mensen...c4 is best overdreven hoor!

Maareuh, bart, jij zei eens dat je geen pia lagers kon bestllen bij een lagerboer??

tim

Pia en mina zijn zeker niet dezelfde maten.
Pia is: 20x52x12
Mina is: 20x47x14

En inderdaad de lager voor pia kun je bijna nergens bij een lagerboer kopen. Die moeten ze altijd ergens appart vandaan laten komen, waardoor de kosten best hoog worden.

Originally posted by Mtown_22
waarom kopen mensen c3 lagers.. ?!!
als je voor een paar kloten meer c4 hebt .. ? :s:|

damn8P , weet jij wel wat het verschil tussen c3 en c4 lagers is ??? en waarom deze verschillen er zijn????

Back