8P hoezo een as staat altijd int midden, naar mijn weten en mn ervaring moet je een as juist altijd centreren.Originally posted by Xander
Een as staat altijd in het midden. Of je er nou een ram op geeft of niet.
Loopt er niet ergens iets aan oid? Je bent niet de eerste die een bus achter zn vario vergeet te plaatsen.
Originally posted by evo racer
8P hoezo een as staat altijd int midden, naar mijn weten en mn ervaring moet je een as juist altijd centreren.
hoezo klik, op de as zit gewoon een opkant waar de lager tegen komt , als je daarna je as in je carter zet en hij loopt stroef moet je hem gewoon paar tikjes geven en klaar is kees.
anders ga je het ff heel moeilijk uitleggen ofzo 8P
Originally posted by Xander
Als je niet meer dan dit kan posten kan ik met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat je weinig ervaring met lagers hebt. Krukas in het midden tikken. 8P
Originally posted by Sander
De truc is alleen, de lagers IN het carter net zo soepel te laten lopen, als dat de lagers BUITEN het carter OM de krukas doen......, dat noemen ze hier "centreren".
Ja dat was duidelijk denk? Het ging er even om waarom een krukas niet soepel kan draaien na montage.
@Evo blaat: :L
Ja dat was duidelijk denk? Het ging er even om waarom een krukas niet soepel kan draaien na montage.
@Evo blaat: :L
yea yea :|