m&m :: Piaggio Rullezzz :: 13 October 2004 #1 Heej hallo, Ik hoor telkens als ik harder dan 50 rijd een scherp krakend geluid...ik denk dat het van de krukas lagers en keringen af komt...kan dat? kan ik hier een een poosje mee rijden? Of moet dat egt zo snel mogelijk vervangen worden? Ik hoor het wel... Geerdo
Heej hallo, Ik hoor telkens als ik harder dan 50 rijd een scherp krakend geluid...ik denk dat het van de krukas lagers en keringen af komt...kan dat? kan ik hier een een poosje mee rijden? Of moet dat egt zo snel mogelijk vervangen worden? Ik hoor het wel... Geerdo
melf #50 Well-Known Member 14 October 2004 #4 vario, vertanding , krukas , ontsteking , alles wat draait eigenlijk.. Upvote 0 Downvote
C Chris Kawa KX 250 14 October 2004 #5 lijkt mij eigenlijk ook de vertanding.... probeer ff te horen waar het vandaan komt Upvote 0 Downvote
melf #50 Well-Known Member 14 October 2004 #7 voordeel van ermee doorrijden is dat het vanzelf kapot loopt dan en dan hoef je niet meer te zoeken 8P Upvote 0 Downvote
voordeel van ermee doorrijden is dat het vanzelf kapot loopt dan en dan hoef je niet meer te zoeken 8P