Me doppler krukas S1R wil niet in me NRG blok. Krukaslagers zitten in de rechter en linker carter helft. Nu wil ik de krukas in het lager van het rechter carterdeel doen, maar dit lukt ni.
Krukaslager heb ik verwarmd met een gasbrander (haalt temp van max 1300 Graden/celsius) totdat er geen beweging meer in het lager te krijgen was, dus deze maximaal uit is gezet. Denk dat het krukaslager zo'n 400 a 500 graden/Celsius wordt. heb ut lager een kwartier verwarmd dus moet goed zijn.
De krukas in de vriezer gelegd -20 Graden/Celsius.
En toch wil die fucking krukas niet in het lager vallen. Ook ni met een zeer snelle hand.
De lagers vertrouw ik wel die zijn van S.K.F. en gecontoleerd op kwaliteit
(iso 9001)
Wat kan er mis zijn iets met de krukas? fabricagefout? niet genoeg afgedraait of iets? Heeft iemand hier ook last mee gehad?
Dacht dat doppler verders wel goede assen zijn, of is ut gewoon troep met een pasvorm van lik me reet.
Ben geen NOOB heb zo'n 7 keer een krukasrevisie gedaan bij verschillende scooters en dit ging altijd goed maar nu gaat ut echt ni lukken.
Krukaslager heb ik verwarmd met een gasbrander (haalt temp van max 1300 Graden/celsius) totdat er geen beweging meer in het lager te krijgen was, dus deze maximaal uit is gezet. Denk dat het krukaslager zo'n 400 a 500 graden/Celsius wordt. heb ut lager een kwartier verwarmd dus moet goed zijn.
De krukas in de vriezer gelegd -20 Graden/Celsius.
En toch wil die fucking krukas niet in het lager vallen. Ook ni met een zeer snelle hand.
De lagers vertrouw ik wel die zijn van S.K.F. en gecontoleerd op kwaliteit
(iso 9001)
Wat kan er mis zijn iets met de krukas? fabricagefout? niet genoeg afgedraait of iets? Heeft iemand hier ook last mee gehad?
Dacht dat doppler verders wel goede assen zijn, of is ut gewoon troep met een pasvorm van lik me reet.
Ben geen NOOB heb zo'n 7 keer een krukasrevisie gedaan bij verschillende scooters en dit ging altijd goed maar nu gaat ut echt ni lukken.