[Krijg variomoer niet los] Iemand tips?

Zlatanello

You doss cunt
Ok.....

Ik heb dus een Buzetti vario blokkeer sleutel gekocht en gezorgd voor de rest van de benodigde gereedschappen. Carterkap eraf.....

Dus buzetti erop en dan dan dat ding voor de moer...maatje 17 uiteraard.
Dus ff geprobeerd en het lukte niet....dan denk je van: Tja de 1e keer gaat het altijd een beetje moeilijk.
En met volle moed probeer je het weer een paar keer...zonder resultaat.
Dan pak je dus WD40 (wonderspul) en spuit je op de moer zodat het makkelijker zou moeten gaan.
En nog steeds krijg ik die eerste moer er niet af....ik heb echt heel veel kracht erop gezet maar het lukt gewoon niet. En daarnaast ben ik bang dat ik straks iets kapot maak (zullen mijn ouders vooral leuk vinden).
Zelfs een hamer wil niet helpen :(

Ik wil die varioring er heel graag uithebben...dus wat kan ik doen om die moer mee te laten werken? :)
 
Advertisement - register to remove this

welke kant draai je hem op dan draai je wel de goede kant op klinkt meschien raar wat ik zeg maar je hebt soms van die mensen.linksom is los en rechtsom is vast en anders gewoon naar dealer toe gaan als je hem echt niet los krijgt
 
dat is waar wat remco v zegt als je het goed en zorgvuldig doet is er niks mis mee als je zuigerstop gebruikt alleen wel weer weghalen als je gaat kicken maarjah als dat 1 keer gebeurt leer je dat wel snel af
 
piaggotuning said:
welke kant draai je hem op dan draai je wel de goede kant op klinkt meschien raar wat ik zeg maar je hebt soms van die mensen.linksom is los en rechtsom is vast en anders gewoon naar dealer toe gaan als je hem echt niet los krijgt
Mja ik draai 'm gewoon linksom (dat was de goede kant op van wat ik heb gehoord)

Ofniet? :D
 
Normaal is linksom de goed kant.
Ik kreeg die moer ook eerst niet los,maar je kan best je blokkeersleutel dus op je variomoer klemmen en deze dan naar binnen duwen(naar je middenbok) en dan zet je je voet tegen je middenbok,blokkeersleutel tegen je voet zodat ie niet verder kan,andere voet gebruik je om ja sleutel naar binnen te duwen, en dan heb je 2 handen vrij om met je ratelpal de moer te laten schrikken.

Heb je alle ledematen voor nodig :p


grtzz
 
Back
Top