krijg mijn afstelling niet goed!!!

noizz

Well-Known Member
beste tuners ik zit met een probleem eerst en vooral men setup
cilinder dr 70
membraam top performance
carbu 17.5
sproeier 90
yasuni z 009
malossi powerfilter
vanaf zaterdag zal ik een nieuwe drukveer monteren geel van malossi
en andere rollen heb momenteel een racevario van hebo moet nog gemonteerd worden
maar het probleem is van zodra ik men aprilia sr viper doet draaien gaat ie soms overtoeren en vanzodra ik een testritje maakt heeft die de neiging om stil te vallen gelijk da ie zonder benzine zal vallen kan er mij iemand helpen? ik had gedacht aan een grote sproeier maar wat raden jullie mij aan???
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Haal die powerfilter er maar af en doe de standaard filter er maar weer op.
Imo is sproeier 90 ook veel te klein ( ik heb zelf geen ervaring met verticaal ).

Overtoeren gaat hij die draaien onder stationair lopen of onder het rijden?
Stationair kan namelijk goed liggen aan valse lucht.
Onder het rijden kan ook goed liggen aan te sterke trekveren of veel te lichte rollen.

Maar zorg iig maar eerst dat je de standaard filter eronder gooit en zorgt dat je de carb. goed afstelt.
 
ik heb vandaag wat gewerkt aan men scooter toen had ik ontdekt dat het lag aan mijn sproeier maar ik heb het natuurlijk nog niet geprobeerd met een originele luchtfilter zal die morgen eens doen maar men setup vandaag:racevario hebbo gemonteerd met 4 gram rollen maar ik weet nu nog altijd niet goed welk trek veren ik zou steken khad gedacht aan gele van malossi enplus eerst een test ritje mee gedaan maar weeral dezelfde lol wanneer ik volgas geeft is weer van stil vallen en als ik bezig ben met carbu afstellen ook neiging om stil te vallen dus men sproeier is van 90 naar 110
 
Back
Top