krijg ik geld???

Loris70cc

Well-Known Member
Rij ik relaxed naar school met een gangetje van zo'n 110 op de teller, zie ik een groepje vervelende fietsers. Dus ik rem af, toeter, fietsers gaan aan de kant. Ik geef weer gas, gaat 1 van die fietsers ineens weer voor me rijden, muthafucker....Ik rij ertegenop met een gangetje van zo'n 30/40 km/u....Resultaat: TOTAL LOSS!!! De gast die ik voor z'n flikker reed, was gewoon een wout!!! En nou komt het: hij reed met z'n drie-en naast elkaar, dat mag toch niet? Kan ik hem aansprakelijk stellen voor de schade aan mijn scoot? Hij heeft trouwens nog niet moeilijk liggen doen om de snelheid....voor de zekerheid zit er weer een 50cc onder en een originele carb+uitlaat, voor de taxatie? Ben ik genaaid of krijg ik geld?
 
Advertisement - register to remove this

laatst was er hier een gozer van z'n area51 afgetrapt door de politie... tegen een boom: gozer in het ziekenhuis, scooter total-loss.
 
je bent genaaid.....

in 3 woorden NOG een spelfout
frown.gif
 
Tuurlijk niet!

als die wout met z'n drieen naast elkaar rijden dan zitten ze toch fout! politie moet zich zelf ook aan regels houden, hij zich toch gewoon fout, we leven hier %$#%#$#@ niet in rusland!!
 
Als ik ut goed geleerd heb, mag je toch niet toeteren bij het inhalen?
Ze kunnen zeggen dat ze zo geschrokken zijn dat die ene wout spontaan ehm naar links ging ofzo
smile.gif
 
Toeteren mag als er een gevaarlijke situatie kan ontstaan, of is. En ik dact dat drie fietsers naast elkaar wel een gevaarlijke situatie is
 
Originally posted by Zillion:
Toeteren mag als er een gevaarlijke situatie kan ontstaan, of is. En ik dact dat drie fietsers naast elkaar wel een gevaarlijke situatie is

Een fietser is sowieso al een gevaarlijke situatie
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Dat vond ik ook al zo vaag in dat theorieboekje. Als je wil inhalen mag je niet op de claxon drukken. Je mag het alleen gebruiken om gevaarlijke situaties af te wenden ofzoiets. Toen dacht ik, wat als ze nou slingeren. Dat doen ze toch allemaal. Je MOET wel tuuteren. Maar eigenlijk is inhalend verkeer altijd fout en je had er rekening mee moeten houden dat fietsers ineens vreemde bewegingen kunnen maken. Zo zegt de pliesie dat.
 
Die botte teringfietsers zijn beschermd hierzo in dit land met al die k*tregels. Ik reed ook een keer tegen een fietser op : ik reed met een gangetje van 80 ofsow en toen reden er drie fietsers et fietspad op 200 m voormij....bleven ze gewoon fietsen. Ikke toeteren...nog gewoon blijven riju. Ik denk jah...REMMÚÚÚÚ bleef dat teringjoch nog gewoon naast elkaar fietsen. En toen bam! M'n voorspatbordje in zes stukken voor de rest niks. Ikke die fietser uitschelden was ie weggefietst. Ik dat nummer achterhaald viaviaviavia hé! En toen bleek dat hij niet fout was omdat hij beschermd is!!
frown.gif
frown.gif

Ik geef je dus weinig kans...

Mzzl

------------------
Aerox, onbegrenst, Polini Speed Control, Hebo Slipkoppeling, Hebo Gara
 
Back
Top