Krantenartikel Acht... again

Originally posted by #CARMA#
Pfff Avatar teams zuigen...Beter Signature teams...onze heerst en we boeken nog altijd iedereen until the opposite is proven

Je weet toch!

het hoge Noorden racing squad zal jullie vlammen hoeksche waardse piepels -:- let maar op

de snelste scoots in 70cc klasse die jullie gaan vlammen :

mijn aankomende scoot aangezien ik 180cc heb verkocht wordt hopenlijk een gilera ice
de NRG van naztro en de sr max van sr fanaat (als die weer met en nieuw project start)
meerdere hoge noorden piepel mogen zich bij deze aansluiten.

nieuwe signature bij deze :)

Al zuipend vlammen we jullie eruit !!!
 
OK, wie wil mijn lieve gezichtje als avatar?

Ik vind het maar irritant al diezelfde avatars, ik herken nu juist die avatars en bij wie ze hoorden enzo. ;(
 
Dit mailtje kreeg ik net binnen:

Dag Wahid Salem,

Negen november jongsleden heb jij een reactie gemaild n.a.v. het artikel in het Eindhovens dagblad over de ''brommerraces". Volgens jou zijn deze er niet geweest en hebt daarover uitleg gedaan. Ik heb jou hierover gebeld, maar kon je niet bereiken. Ik wilde iest meer vragen over die bewuste zondag en "scootermeeting".
Wat hield die scootermeeting precies in? Wat was het doel en waarom is ie gehouden? Kan dat niet op een vereniging en zijn er veel meer mensen in Nederland die zulke meetings houden? Gebeurd het op grote schaal? In Eindhoven en omstreken?
De politie baseert de gebeurtenissen op een klacht, maar volgens jou is daar geen sprake van. Hoe is de politie er volgens jou dan wel achter gekomen?
Die jongen die meegenomen is naar het bureau. Behoorde die ook tot de groep? Hoe is dat precies gegaan?
Zou je het volgens jou belachelijke optreden van de politie nader willen uitleggen?
Alvast bedankt. Je kunt mij bereiken op 040-233****.
Tjeerd Adema, Eindhovens Dagblad.

Ik heb hem even opgebeld en uitgelegd hoe alles zat!!!

8)
 
Back
Top