Remmenreiniger kan ook. Spuit het gehele zooi door , laten drogen , en deksel er weer op met uiteraard een nieuwe pakking.
Vaatwasser ? 8P Zou t niet doen. Gewoon remmenreiniger erover. En poetsen. Met alles eraf halen bedoel ik ook gewoon alles eraf halen. Variateur , koppelingshuis , koppeling + poulies , en je snaar.Dan de hele meuk plus binnenkant van je blok inspuiten met remmenreiniger en poetsen. Zelfde geld voor je varaiateur , koppeling en poiulies.
Niet slim om het carterdeksel in de vaatwasser te doen. Hierdoor kunnen sommige stalen onderdelen gaan roesten. Dus droog m goed af.
Vandaag ben ik verder gegaan met het uitelkaar trekken van mijn scooter. Ik zal eventjes wat foto's neerkwakken wat ik tegen kwam.
Eerst mijn trekveertjes met drukveer; (is dit een goede combinatie voor mijn set-up? Voor mijn set-up scroll naar boven)
FOTO
De volgende foto maakte ik me een beetje zorgen om, ik weet niet precies hoe dit wiel heet, maar ik merkte wel op dat 1 hoekje weg is (bij mijn wijsvinger).
FOTO
EDIT: Op de middelste foto is te zien dat waar de krukas hoort te zitten het helemaal is weg gesleten. Ik heb hier nog een foto van de krukas zelf waar dit wiel hoort rond te draaien, zou dit het "slippen" kunnen zijn?
FOTO
Zie ik nou goed dat die vario uitgeboord is?