Koopmans tuning/Fred stopt?

Status
Not open for further replies.
Zeer tof dat je zoon kans krijgt Fred . Ik ben al vaker bij Koopmans ff de deur binnengelopen als ik in de buurt was. Ik ben nu al 5 jaar op dit forum en zonder de naam Koopmans word het straks weer anders . Jammer dat je uit Nederland weggaat en dat Koopjesmantuning nietmeer bestaat , tof voor je dat je nu een stuk minder zorgen hebt en dat je lekker je ding kan doen ( wat het belangrijkste is in je leven ) .

Zowiezo nog 1 woord voor jou Fred : Respect ;).

Scarface. said:
nee de duitsers vand e nerdelanders want ipv schade deutschland alles ist vorbij zingen zei nu schade holland koopmans is von mij ;)

Het zijn Duitsers die Fred halen. Dus dat betekend al hoeveel respect ze voor Fred hebben :) Meer hoef ik niet te zeggen.

Heel veel succes daar in Duitsland Fred, ook al kwam ik niet bij ej voor het tunen, kon altijd terecht voor de nodige informatie en spullen.

Nogmaals, veel succes, en maak er gewoon een goud tijdperk van :)

Groeten, Lars.

Fred, heel veel succes in Deutschland, en doe mathias de groeten :!

Enne, als je keer naar een SBO race komt: Bratwursten meenemen he :*

succes in duitsland,

wat gebeurd er met personeel? (of liepen ze daar allemaal vrijwillig rond?)

wie gaat waar heen?

ben zelf nooit bij koopmans geweest dus ik weet niet hoe het daar gaat, en wie er werkte

fred ondaks dat ik je maar weinig heb meegemaakt (denkend aan lely crew) wil ik je tog veel plezier en succes wensen in duitsland... :D

oioi

taakplanner said:
succes in duitsland,

wat gebeurd er met personeel? (of liepen ze daar allemaal vrijwillig rond?)

wie gaat waar heen?

ben zelf nooit bij koopmans geweest dus ik weet niet hoe het daar gaat, en wie er werkte

De enige werknemer heeft ander anders werk gevonden gelukkig.
De rest was een gevalletje van `sociale werkplaats` :X

Met de titel van dit topic schrok ik toch wel even. Gelukkig gaat het om een nieuwe uitdaging, want een faillisement gun je niemand.

De keren dat ik bij koopmans kwam voor onderdelen werd ik altijd zeer goed en vriendelijk geholpen door mensen met verstand van zaken en een duidelijke uitleg.

Naar mijn mening kan Freddy Koopmans absoluut terug kijken op een zeer mooi bedrijf met een grootse naam in scooterland, zowel nationaal als internationaal. Zeer veel respect heb ik voor wat hij opgebouwd heeft met zijn bedrijf.

Ik wil Freddy Koopmans in iedergeval heel veel plezier, succes en geluk wensen in Duitsland met de nieuwe uitdaging bij Scooter-Attack.

Nogmaals, zeer veel repspect voor het reeds opgebouwde in je carriere. Ik weet maar al te goed hoeveel inspanning een ondernemer moet leveren voor z'n bedrijf, dat is niet mis en niet te vergelijken met normale banen.

Ik ging uit van de reply van Fred zelf ;)

Maar vanuit Amsterdam is het 483 km rijden. En dan rijdt je het grootste deel door NL.

Hier even en fotootje ;)

Maar evengoed een kolere eind rijden om "ff" op de koffie te gaan
En te dicht bij frankrijk :x

Nog 2 daagjes...Fred, het ga je goed, ik hoop je nog ff een afscheidsknuffel te kunnen geven voordat je weggaat. Morgen maar iets eerder weg van stage!

Status
Not open for further replies.
Back