Koopmans tuning/Fred stopt?

Status
Not open for further replies.
dragsterlover said:
Kon/Kan altijd goed met fred opschieten, ik denk dat hij heel goed weet wat hij doet.dit is vast geen beslissing van 1 dag.
Ik wens Fred veel suc6 bij zijn nieuwe baas, en hoop hem volgend jaar weer te zien @ races/meetings 8)

Kans van je leven denks.
Fred zal voorlopig niet in Ned gaan racen oid. Wie weet ooit.
Maar woont/werkt straks wel ff 500km van Ned. af hé.

Ruben said:
Dus de gehele zaak/naam Koopmanstuning gaat weg ? Ook al doet Koopmans af en toe wat blokken maar dan nog....

Gaat volgens mij een groot stuk Nederlandse Scootertrots weg...

Hij moet zich eerst gaan settlen daarzo. Zou hij tijd over hebben voor eigen werk oid, zou hij evt particuliere tuningswerk kunnen gaan doen.
Mailen kan altijd ;)

Daniël. said:
Jah, dat begrijp ik..
Maar... Inne dan? Ik meende dat ze een relatie hadden, en samen woonde?

lang verhaal maar zover ik het weet zijn ze als vrienden uitelkaaar gegaan beter reageerd fred of inne hier verder op voor dat ik iets verkeerds zeg

Tinne said:
Kans van je leven denks.
Fred zal voorlopig niet in Ned gaan racen oid. Wie weet ooit.
Maar woont/werkt straks wel ff 500km van Ned. af hé.

Zo`n kans krijg je niet vaak :) en we houden gewoon contact via jou of met hemzelf ;)

koopmans_header_rechts.gif

Scarface. said:
dan gaanm we toch gezellig met zijn allen naar fred toe? :P

Lijkt me duidelijk.
Zowiezo zal de Koopmans Crew en uiteraard een keer naar toe gaan. Lijkt ons iig erg gezellig. Ff kijken @ SA, en ff kijken @ fred @ sjeez oid.

jammer om de kennis en expertice te moeten missen in de buurt.. maar kheb er vele jaren plezier van gehad :)
Een eigen zaak kost gewoon ontzettend veel tijd en brengt de nodige zorgen met zich mee dus in dat opzicht snap ik het wel. En nu kan hij zich richten op het tunen en komen niet heletijd de "standaard" scooterproblemen langs..

bij deze bedankt fred voor alles en veel succes in duitsland

tinne hoe moet het nu btw met al die half afgemaakte projecten die altijd op de coenecoop binnen stonden? of waren die inmiddels allemaal af?

Zooo dat moet wel een erg interessant aanbod zijn geweest! :D

Jammer dat er een stuk "Nederlandse trots" naar Duitsland vertrekt, maar je hebt er volgens mij hard genoeg voor gewerkt om zulke aanbiedingen te krijgen. Veel succes! :)

Scarface. said:
tinne hoe moet het nu btw met al die half afgemaakte projecten die altijd op de coenecoop binnen stonden? of waren die inmiddels allemaal af?

Zijn allemaal zga af. ( :X nagoed bijna dan, zie mijn project) +pippi+

Xander said:
Zooo dat moet wel een erg interessant aanbod zijn geweest! :D

Jammer dat er een stuk "Nederlandse trots" naar Duitsland vertrekt, maar je hebt er volgens mij hard genoeg voor gewerkt om zulke aanbiedingen te krijgen. Veel succes! :)

Lijkt me idd duidelijk.
Het is een kans die we hem van harte gunnen denk ik.
Hij heeft lang genoeg er voor gebeund +pippi+

Scarface. said:
jouw project is nooit af dat heb je meen ik ooit eens tegen mij gezegd -:-

Ontopic aub +pippi+

Tot 15 december kunnen er evt wenskaarten oid gestuurd (mocht iemand daar behoefte aan hebben ofzo) worden naar Koopmans Tuning, Coenecoop 123d, 2741 PJ Waddinxveen.

Mensen die hem echt goed gekent hebben, kunnen evt best langskomen. Graag eerst ff bellen naar Freddy.

Tinne said:
-Edit-
Het heeft altijd los gestaan van Koopmans Tuning.
Dat ze wat aan/met elkaar hadden, is een ander verhaal dus.
ja ja .. Dat weet ik nu ook wel :+
En weet nu ook ongv. het antw. op me vraag...

Lijkt net of iedereen naar het buitenland gaat. www.50cc.nl gaat ook al naar het buitenland hebben ze mij weten te vertellen, die gaan naar sweden toe. Als het zo nog doorgaat blijft er geen zaak meer over hier in nederland. Ik snap best waarom fred weggaat aangezien in het buitenland waarschijnlijk veel meer aanbod is dan in nederland. Aangezien de wetten betrefd scooters en bromfietsen ook steeds zwaarder word. Als het zo door gaat verkas ik ook lekker over de grens.

Status
Not open for further replies.
Back