Koopmans tuning/Fred stopt?

Status
Not open for further replies.
zoals ik al zei fred :) mocht ik je niet meer spreken, veel succes in duitsland! en bedankt voor alles :henko:

JohnB said:
500km?
Het was 500km vanaf waddinxveen , dan is het nog maar 300/350 km over de grens. Wordt steeds dichterbij. :P

Ik ben wel in voor een filiaal in Venlo, lekker dicht bij huis:W
Ik begin alvast met het zoeken voor een pand:P

Daniël. said:
Tinne, jij ook sterkte ..

Mja, onverwacht wel ja. Maar ik gun het hem van harte. Tis mss juist mooi om de mijne straks netjes te maken, Koopmans Stickers erop. Grappig, de mijne is dan het laatste project vanuit Koopmans @ w`veen. Uitgerekend mijn project +pippi+ En naast de scooter wat natuurlijk niet echt boeid, is het vooral het ff naar Koopmans s`avonds of zaterdag wat iedereen gaat missen denks. Het sociale aspect. We moeten daarom snel maar naar Dui met de crew.

Fred,

Ik vond het gezellig eens langs te komen of frietjes op de zolder te eten:P

Ook wil ik je danken voor je hulp als ik de boel weer eens kapot had gemaakt:X

Ga je goed :*

Marc

Fred,

We hebben het er samen al lang en uitgebreid over gehad. Als de zorgen van het ondernemen de passie voor het tunen overschaduwen was/is dit de beste keuze die je ooit had kunnen maken...

Ik weet perfect wat het is al de rompslomp en problemen. Nu kan je ECHT weer je ding doen!

Een kaartje krijg je niet van me :p
Wel een kratje 8P

Al ken ik koopmans zelf niet ...
het was imo toch we de grootste naam op scooter gebied nederland.

ik ga niet zielig doen omdat ik niet rechtstreeks verbonden ben.

maar als nog Fred succes in duitsland en laat ze weten wat nederlandse PK's zijn..

(btw hoop dat je beetje deutch spreekt:))

Net zoals Zenist_Ust, ik ken Koopmans zelf niet. Maar ik heb altijd veel respect gehad voor het runnen van zo'n bedrijf & resultaten die het bedrijf heeft gebracht. Veel plezier in Duitsland!

En eigenlijk winnen de Nederlanders nu van de Duitsers ;)

nee de duitsers vand e nerdelanders want ipv schade deutschland alles ist vorbij zingen zei nu schade holland koopmans is von mij ;)

:)

Het niveau van de Nederlandse 2takt/scooter tuning scene ligt volgens mij hoger dan in Duitsland. Je kiest ook niet zomaar om als Duits bedrijf iemand ff 500km over te laten komen om voor je te werken. Daar blijkt veel respect voor Fred uit, zowiezo merk ik dat ze vanuit het Oosten veel respect hebben voor ons niveau van scooter (motorisch) tunen ed. Optisch is een ander verhaal +pippi+

eurig jmmr dat et naar duitsland gaat maar ja, ik wens jullie daar een prettige tijd en kom wel es kijken daar ook nog bedankt voor al het advies en de gastvrijheid voor de paar keertjes dak er geweest ben (met Twan).

maarja Ode aan koopmans
en heeeeel veel plezier/succes toegewendst
en ik kom zeker nog wel een keertje kijken

Grtz Sas

Status
Not open for further replies.
Back