This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Koopmans tuning/Fred stopt?

Status
Not open for further replies.

Das dus niet de reden.

Gewoon lekker voor een mooi bedrijf als ScooterAttack werken. Waar je het vertrouwen & respect krijgt. En een redelijke vrije hand in ontwikkeling ed.
Geen gezeik, racen & de financiele middelen om de dingen te doen die wel in z`n hoofd zitten maar tot nu toe niet te verwezelijken waren.

dat hebben er meer maar je had het al kunnen raden aan de vrachtwagen waarmee ze rond cruisen en dan ook nog een sprint team en een race team zijn groot genoeg denk ik zo

Groot genoeg....

Fred: Ik zal je flink missen...niet alleen je verstand van zaken, logica, uitleg bij problemen, maar ook je gekke uitlatingen, uitspattingen, koppigheid, eigenzinnigheid, je gekke fratsen, en je kutgeintjes ...

Have fun daar... Na jaren van keihard werken, heb je dit meer dan verdiend. Maar denk maar niet, dat je van mij/ons af bent....:X

Er zal om de zoveel tijd, nog wel een pakketje richting duitsland gaan (en hopelijk ook weer terug ), en voordat de SBO/SOBW-races beginnen, kom ik zeker een weekend langs met Pronk..

Ik vind het erg jammer, maar het is wel leuk om een hele nieuwe frisse start te maken en toch in dezelfde branche. Er gaat toch wel een mooi stukje op het gebied van scooters(tuning) Nederland verlaten. Verder wil ik je bedanken voor het tunen van mijn blokje nog laats en het gaat je goed in Duitsland!

Ik zit nu @ Koopmans, Fred zit tegenover me dit topic te lezen.
En de tranen staan in z`n ogen.... +pippi+

Scarface. said:
een pluimpje? flikker gauw op hij verdient een veer van 2 meter in zijn reet

hahaha
Zonde dat NL koopmans missen moet.
Fred, veel succes in duitsland, met het representen van NL :W 8)

Wat ik me alleen afvraag is, was het dan geen optie van koopmans een scooterattack filiaal te maken, en direct hoofdimporteur van NL te worden?

Dat hadden wij ook gehoopt +pippi+ Maar om nu alles 500km heen & weer te sturen is ook niet ideaal.

500km?
Het was 500km vanaf waddinxveen , dan is het nog maar 300/350 km over de grens. Wordt steeds dichterbij.

Maar ik geef m groot gelijk , als je uiteindelijke passie ligt bij het tunen etc en je krijgt dan een goed aanbod om in die specifieke tak verder te gaan , zonder alle sores van het eigen ondernemerschap. Dan is 1 + 1 overduidelijk 2.

Iig Veel suc6!!

Sjah, wie had zo'n kans nou niet gepakt -:-

Veel succes bij Scooter-Attack , en we zien je vast wel weer eens lopen op een vette meeting oid 8)

Twins gaat veel klanten krijgen zo

Ik vind het echt zonde dat zo'n grote naam in de scooterscene plotseling verdwijnt, mn 1e reactie toen ik het hoorde was vol ongeloof...waarom zou je in godsnaam kappen met zo'n bedrijf.
Mja na je uitleg zou ik het ws. ook wel doen, niet vergeten dat zn jongens dromen nu misschien werkelijkheid kunnen gaan worden.

Iig wens ik je veel suc6 !!

waarom zou twins veel klanten krijgen? die hebben zowiezo al veel klanten koopmans en twins waren naar mijn weten concurenten met een goede band (teminste zo leek het op de races wel) en ja ze zullen het wel drukker krijgen maar niet iedereen die eerst bij koopmans zijn blok liet doen gaat nu naar twins wij bevoorbeeld ook niet met het raceteam maar dat is meer om persoonlijke redenen

Status
Not open for further replies.