Koopmans tuning/Fred stopt?

Status
Not open for further replies.

Steven.

Well-Known Member
Ik was dus wel benieuwd wat er dus precies gaat gebeuren met Koopmans tuning. Gaat fred door met tunen of stopt ie. Ik had gehoord dat ie naar duitsland ging o.i.d?

Als dit verkeerd staat excuus!

Mvg,

Steven

Advertisement - register to remove this

Koopmans is geloof ik atm al dicht, en fred gaat werken voor scooter-attack, preciese uitleg van de reden zal iemand van de koopmans crew hier wel neerknallen, voordat ik het dalijk verkeerd zeg :P

Ok, heel simpel.

Koopmans Tuning gaat of is al dicht, Fred heeft een baan gekregen in Duitsland.

Verder niet teveel spannende verhalen eromheen, laat Fred zelf of de koopmanscrew maar antwoorden.

Naar dat ik de nodige aanbiedingen heb afgeslagen in de loop der jaren heb ik nu een aanbieding gehad van Scooter-attack om daar te komen werken. Dit aanbod was voor mij dus danig interessant dat ik heb besloten om mijn eigen zaak in Waddinxveen te sluiten en alles te verkopen. Daar het maar 480 Km van Waddinxveen is heb ik ook besloten om te emigreren naar Duitsland.
Bij Scooter-attack ga ik in loondienst werken. Daar zal ik de race en test/ontwikkelings afdeling gaan leiden. Afhankelijk van de werkzaamheden zullen er nog getunde cilinders en blokken gemaakt worden, maar dat is niet de prioriteit.

De Koopmans tuning site en het E-mail adres info@koopmanstuning.nl zal voorlopig gewoon blijven bestaan tot dat ik weet in wat voor vorm ik er nog iets mee kan doen.
Mensen die serieus belang hebben bij getunde motoren kunnen dus gewoon kontakt op nemen via E-mail.

Verder wil ik langs deze weg vrienden, klanten, de mensen van Scootertuning.net, het forum en de mensen die daar niet onder vallen bedanken voor de afgelopen jaren.

Freddy Koopmans

Allright, jij ook bedankt voor het tunen van mn blok toendertijd...

Succes met het werken voor een baas, een DUITSE baas ook nog. :p Nou tijdens het WK niet stiekem een zwart, geel, rode pet opzetten he?

Neemt niet iemand het over daar in Waddinxveen trouwens? Toch zonde om zo'n goede naam verloren te laten gaan.

suc6 daar, hopelijk kom je af naar lely enzo
dit moet wel een droom zijn, van je hobby zoiets kunnen maken als je beroep

Kon/Kan altijd goed met fred opschieten, ik denk dat hij heel goed weet wat hij doet.dit is vast geen beslissing van 1 dag.
Ik wens Fred veel suc6 bij zijn nieuwe baas, en hoop hem volgend jaar weer te zien @ races/meetings 8)

Dus de gehele zaak/naam Koopmanstuning gaat weg ? Ook al doet Koopmans af en toe wat blokken maar dan nog....

Gaat volgens mij een groot stuk Nederlandse Scootertrots weg...

Nee, niemand neemt het over oid.
KoopmansTuning is straks gewoon een t0ffe afdeling @ SA.
De naam KoopmansTuning kan gevoerd worden voor getunede of nieuw ontwikkelde producten. Je zal er iig nog wat van gaan horen.

In Duitsland is de kans groot dat Mr. Koopmans nog wel op verschillende circuits te vinden is. In een strak leer pakje natuurlijk.

Succes Fred! Bedankt voor de paar supergezellige dagen die ik bij je zaak heb mogen doorbrengen :P

En we zien elkaar nog wel eens -:-

Status
Not open for further replies.
Back