Koelvloeistof dop lekt!!

Status
Not open for further replies.

GP1RoxDidam

Well-Known Member
Mijn koelvloeistofdop lekt,
dat gebeurt wanneer ik een stukje heb gereden en mijn koelvloeitstof is warm aan het worden. Komt dit omdat ik misschien niet heb ontlucht?
of word hij te warm zodat de druk tehoog word?
ik weet het niet meer.

ik hoop dat jullie de goude tip hebben.

Groetjessss GP1 MASTAH
 
Advertisement - register to remove this

GP1RoxDidam said:
daarom lekt ie uit de dop haha;)

Dan geloof je het niet....
Als je koppakking lekt bouwt het systeem druk op via je verbrandingkamer. Vooral als het warm is moet je kvs dus ergens heen want de druk wordt dan te groot. Dus haal je kopje er gewoon eventjes af en kijk hoe je (binnenste) koppakking erbij ligt.
 
GP1RoxDidam said:
daarom lekt ie uit de dop haha;)

er zit trouwens een roze top op van 1000 km oud ong.

ik hoor het wel van jullie..

kerel , doe eens een keer niet zo stom met je stomme opmerkingen , jij vraagt hier wat , wij geven antwoord op jouw vraag en wat doe je??
ga je er tegen in en domme opmerkingen maken , luister nou stomweg een keer naar iemand zijn raad en wees niet zo eigenwijs....
 
ik heb het zelfde probleem.
eerst had ik waterpomp revisie set eringegooid+ kvs slangen ontlucht.
maar ik heb nog steeds het zelfde probleem.

ligt dit ook aan de koppaking?
scooter is nog geen 5 km geleden gereviseerd. en is ook een nieuwe koppaking ingegaan.
 
De_allerheilige said:
ik heb het zelfde probleem.
eerst had ik waterpomp revisie set eringegooid+ kvs slangen ontlucht.
maar ik heb nog steeds het zelfde probleem.

ligt dit ook aan de koppaking?
scooter is nog geen 5 km geleden gereviseerd. en is ook een nieuwe koppaking ingegaan.
Meestal ligt het gewoon aan de koppakking, dus ik zou zeggen kruip even onder je scooter en trek je cilinderkop eraf, je ziet vanzelf wel hoe die eraan toe is.
 
GP1RoxDidam said:
haha melf loopt niet te ouwehoere,
trouwens je moet alleen vragen beantwoorden
en niet zulke stomme berichtjes achterlaten
omdat ik zogenaamd dom doe want dat doe
jij!! dikkop..

O o ow, boefje.. wat een taal toch weer

Zoek het anders even lekker zelf uit, je weet het toch allemaal beter :rolleyes:

Analfabeet :)
 
GP1RoxDidam said:
Het is trouwens al opgelost,
jullie met je koppakking fockers
dat was het helemaal niet men.

tot, de volgende topic
Nou als het iets anders was, vertel dan maar gelijk even wat het dan wel was. Kunnen we daar ook aan denken de volgende keer.

Voorderest zou ik gewoon een beetje je gemak houden, met die grove taal bereik je niets in het leven en zeker niet hier op het forum. Zou het nou toch te moeilijk voor je zijn om fatsoenlijk te reageren en geen andere mensen uit te schelden en/of belachelijk te maken, kun je beter naar een ander forum gaan. Anders kun je misschien nadat je weer een beetje gekalmeerd bent even deze site bezoeken: http://www.bondtegenhetvloeken.nl/
Voorderest zijn er nog genoeg andere instellingen waar je je kunt melden als je eventueel ergens problemen mee hebt.
 
Volgens mij begrijp jij de essentie van dit forum nog niet helemaal, dat is mekaar helpen. Een koelvloeistofdop waar koelvloeistof uit spuit kan idd wel degelijk komen door een lekke koppakking zoals meerdere mensen je hier duidelijk hebben gemaakt. Dat we het mis hebben in jouw geval kan, maar dan nog kan je normaal reageren.. pff pubertje..
 
Waarom reageren jullie allemaal hier en niet gelijk een topic in u&a?

@ Topicstarter:
Reageer gewoon normaal. Ben blij dat je geholpen wordt;)
Bij de volgende keer mag je het zelf uitzoeken en close ik al je topics die je opent. Als je het zo wilt spelen doen we het zo;)

closed
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top