knipperlichten probleem AEROX!!!!

Status
Not open for further replies.

liltcc

Aerox_-_Driver
Hey allemaal,

Ik heb dit weekend een nieuw knipperlicht relais op mn aerox gezet, maar nu doet t achterlicht heel vaag, en t voorlicht ook!!!!

Als ik mn contactslot aanzet dan gaan mn achterlicht en voorlicht knipperen.. echt vaag mn achterlicht knippert van normaal iets feller de heletijd, maar t remlicht werkt wel gewoon normaal!

Als ik dan knipperlichten aanzet dan doen ze da ook nogsteeds alleen knipperen men knipperlichten gewoon mee:( en da knipperlichtrelaitje piept ook bestwel hard alsof er n vrachtwagen achteruit rijd:p:( hij maakt wel n iets ander geluidje als k mn knipperlichten aan heb staan dan alleen mn achterlicht en voorlicht knipperen:(:(
Als iemand iets weet of tzelfde heeft gehad ik hoor het graag;):D
 
Advertisement - register to remove this

problem solved!!

ik heb het probleem vandaag gevonden want ik moest mijn stuurschakelaartje ff loshalen, en toen stopte ook opeens da achterlicht!! toen ik mijn stuurschak loshaalde was t probleem weg en t lag volgens mij aan dat t draadje van de verlichting via t stuurtje contact maakte met t kabeltje van t knipperlicht!!

Dus als iemand tzelfde probleem heeft probeer dit ook eens miss ist bij jou ook opgelost!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top