km teller en spiegel

Status
Not open for further replies.

brambomb

Poly Freak
Ik hoorde via via dat je na 01-01-07 verplicht een km teller en een linker zij spiegel moet hebben.

heeft iemand hier meer overgehoord of is dit nog niet alles moet je nog meer onzin :p

gr
bram
 
Advertisement - register to remove this

nee?

leg uit :p



edit zie net op scootin:



Verplicht per 1 januari 2007

Verder is met ingang van 1 januari 2007 verplicht dat snorfietsen en bromfietsen met een bouwjaar vanaf 1 januari 2007 zijn voorzien van een werkende snelheidsmeter en een linker spiegel.
 
zou ook raar zijn, als je km teller dan kapot gaat ben je verplicht "fraude te plegen" want je nieuwe km teller zal niet de goede stand hebben
 
waar voor is een km stand belangrijk voor de wetgeving

voor zo ver ik weet alleen voor de belasting voor als je wagen van de zaak rijd..
 
Ik zie het staan maarja sinds bouwjaar 2007.. wel jammer vind ze 9 van de 10 keer spuug lelijk en km teller tsjah toch wel handig dat je weet hoe hard je rijd:p.

Trouwens er staat snelheidsmeter op die site dus heeft niet veel te maken met km stand?:D

Plus een bron van waar ze het hebben zou wel leuk zijn:x.

Mvg
 
Last edited:
dit verhaal heb ik gister in de scootin gelezen, alle scooters vanaf bj. 2007 zijn verplicht aan een spiegel + snelheids meter!
 
(linker)spiegel is allesinds niet verplicht.
En als het verplicht wordt zal je het wel te horen krijgen via een betrouwbare bron en niet de Scootin'.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top