cross-stuurtje + digi-teller verboden??

Alpinestar

In search of new car
Hallo,

Ik ben van plan om een cross-stuurtje te plaatsen met daarop een digi-teller. Nou zegt men vader dat et verboden is of iig niet mag dat je je orri teller eraf haalt en er een digi-teller op zet :| Volgens mij is dit bullshit want et gaat er toch om dat je een teller hebt en niet wat voor een??

Ik denk misschien weten jullie het! :!

Mazzelsss
 
Advertisement - register to remove this

het is niet verboden je teller te veranderen hoe het precies met het stuurtje zit weet ik niet, volgens mij is een teller niet eens verplicht...

greets,
douwe
 
toen ik werd aangehouden deden ze moeilijk dat ik geen teller had en dat mn knipperlichten het niet deden... ook omdat het er zo afgeragd uitzag :| volgens hun, maar heb geen boete gehad... ik heb het nu ook, en zolang het meeste werkt etc :p is het goed tog
 
Ja idd
stuurtje en teller mag gewoon hoor...
En kijk maar naar andere topic, moet je ff zoekn, gaat erover of teller verplicht is....

:) greetz
 
als je een teller heb, hoort ie te werken, zelfde als knipperlichten.. maar als je je teller weghaalt is het ook niet verplicht, en een stuur is een stuur lijkt mij..??

dus ik zou het er gewoon opzetten
 
Dat andere topic over verplichte teller was van mij:p In Nederland is een teller niet verplicht, weet ik nu ook al! Maar als het in België zo is weet ik nog altijd niet zeker, de 1 zeg ja en ander nee|(
Wat je dus gewoon moet doen: stuurtje kopen en erop zetten, ik zou geen tellertje plaatsten als het toch niet moet.
Greetz Dimi
 
digi teller zou ik zowiezo doen... weet je hoe hard je gaat het;)
en is ook lekker om je winst/verlies te zien na afstellen :)
 
heel officieel gezien mag je NIX aan je scooter veranderen. Je mag dus ook geen ander stuur erop zetten, tenzij deze weer goed is gekeurt met een E-merk ofzo. Mja vage en vooral duidelijke regelgeving hier in nederland :rolleyes: 8P
 
Meeste dingen die op de markt komen krijgen toch wel een E-keuring, niet? Idd allemaal vage regelingen, zelfs de politie weet ut zelf niet 8P
Greetz Dimi
 
hij heeft wel gelijk, je mag officieel niets veranderen, aan frame/ rijwielgedeelte en motor. Tenzij die TNT stuurtjes E-keuring hebben, wat ze dus niet hebben...
 
Teller is dus wel verplicht blijkbaar:(:(:(
Werd net aangehouden voor te hard rijden(geen boete:))
En die agent zei dus dat een Teller(als je m heb)het ook echt moet doen....
 
ja, dat is ook 43295 x gezegt, als je een teller (of knipperlichten etc ) hebt dan moet ie het doen
maar haal je je teller weg dan maakt dat niet uit......kromme regelgeving maja
waar heb je eig boete voor gekregen en hoeveel.....?
 
Originally posted by aerox terror
waar heb je eig boete voor gekregen en hoeveel.....?
Geen boete gehad:):):)
Maar hij zei wel dat ik wat zachter moest rijden...Wat is zacht??
Ik heb toch geen 70cc om 45 te gaan rijden...
 
in je theorie boekje staat dat als je teller stuk is dat je er wel mee mag rijden...!!:) teller is dus niet verplicht dat geld ook voor je knipperlichten als het goed is.......!:D tnt stuurtje heeft waarschijnlijk geen e keuring en is dus waarschijnlijk verboden:(
 
Back
Top