Klote weer vandaag

Status
Not open for further replies.

Bas

Administrator
Staff member
jezus, wat was het vandaag toch weer een tering weer, ik ben alweer naar school geweest, en moet strax weer (tentmanens sucken). Als die klote bladeren op de weg, takjes en veel regen. Ik ga denk ik emigreren naar een kokosnotenplukker land want daar is het tenmiste lekker weer
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

Ik ben net terug van mijn tentamens en ik ben echt ZEIKNAT geworden! Klote windkracht 9/10 tegen met zo'n hoosbui!
 
ik had nogal haast ,m en reed dus als een mongool, gelukkige geen brokken gemaakt('k wist me in te houden voorde gesloten spoorwegovergang)

wink.gif
 
Ja echt kutweer! Ik belandt zo ongveer in de berm met die wind, teriwjl ik maar 50 ging rijden (uit veiligheid)

Maar in de rug is wel lachuh. En link.

Allemaal lekker tentamesn joh!?!?1

Hahahaha keb ze vorige week gehad!!!

Neneneneee

BTW ik hou ook van regen, ik zou neit zonder willen/kunnen leven!

SvR
 
Ik ben vandaag dus onderuit gegaan door dit kutweer. Lees maar ff m'n topic bij scooters algemeen
 
vliegtuig was op de landingsbaan aan 't taxiën,is op 't nieuws geweest.

Is gewoon met de ene vleugel tegen de grond gegaan... kuipschade ;-)
 
Ja, ik kwam gister terug van op stap (1:30) had ik die rotte wind tegen (kilometertje of 8). G.v.d.

Nu is het weer nog erger, heb morgen gelukkig pas tentamen, dus ga dalijk werken.

Greetz.
 
whoei ik heb dit weer dus duidelijk niet meegemaakt, maarja was ook lekker in t zonnetje aant skien ;)

Edit: WTF, waarom kick je dit topic??
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top