Kut Belg «®†Ï溇ҵ•Í·±›¢¿ 4 September 2004 #21 Lennard kun je die misschien wat simpeler maken zonder dat kuifje met simpele tanden zonder zwart in oren puntjes als ogen ... gewoon heel simpel
Lennard kun je die misschien wat simpeler maken zonder dat kuifje met simpele tanden zonder zwart in oren puntjes als ogen ... gewoon heel simpel
InsaneMalebrain #Lennard 4 September 2004 #24 S`am said: Lennard kun je die misschien wat simpeler maken zonder dat kuifje met simpele tanden zonder zwart in oren puntjes als ogen ... gewoon heel simpel Click to expand...
S`am said: Lennard kun je die misschien wat simpeler maken zonder dat kuifje met simpele tanden zonder zwart in oren puntjes als ogen ... gewoon heel simpel Click to expand...
Kut Belg «®†Ï溇ҵ•Í·±›¢¿ 4 September 2004 #26 ik wil zoiets als in de stijl van het bierkoerier logo ... zo langs zei eigenlijk eeen ganze ezel zonder dat die zijn hoofd schuin houdt of zoiets
ik wil zoiets als in de stijl van het bierkoerier logo ... zo langs zei eigenlijk eeen ganze ezel zonder dat die zijn hoofd schuin houdt of zoiets
I-$wiSs ...:::||CRC||:::... 4 September 2004 #27 geef dan een plaatje van bierkoerier want het zegt me nix
I-$wiSs ...:::||CRC||:::... 4 September 2004 #29 en dat van een ezel :? het lijkt niet eens een beetje op elkaar
Kut Belg «®†Ï溇ҵ•Í·±›¢¿ 4 September 2004 #30 mja in die stijl getekend het moet ook geen stokkenmannetje-stijl meer zijn
Kut Belg «®†Ï溇ҵ•Í·±›¢¿ 4 September 2004 #32 neen, gewoon een ezel. die ik dan als sticker op mijn scooter plak ...
InsaneMalebrain #Lennard 5 September 2004 #34 Maak es klein schetsje dan :! Snap namelijk niet wat nou eigenlijk de bedoeling is :?