kleinere sproeier Nrg

Mikxie

It's all in the MikX
Yo people

heb een NRG mc2 oud blok.
uigehoonde orriginele 50 cc cil.
uitlaat leovince R titanium( heel oud model)
15% drukveer
een na zwaarste (gele) trekveertjes van polini.
12mm Do(orgineel dus.)

Tsja en mijn sproeier is veel te groot (ooit een keer opgezet door de monteur ,omdat mijn cilinder gaar was)

Iemand suggestie voor de sproeir grootte?? :W
 
Advertisement - register to remove this

heb ik al een vet lang topic aan geweid onder piaggio --> "5 min warm draaien"

Ik heb een paar stukjes uit die thread hier gezet wel handig;

Ja het is echt zo erg. Elke ochtend is bij ons de halve straat wakker omdat die kut scooter niet vooruit komt.

pruttelen kan je het niet noemen, ik geef volgas en het lijkt of hij weinig vermogen heeft als ie net aan is,Hij blaast dus niet op volle toeren zonder dat de koppeling op komt. hij maakt wel veel lawaai ,het is niet echt een monotoom geluid en zeker niet zoveel lawaai als je gewoon aan het cruisen bent (wat daarentegen wel monotoom is). tsja ik kan het echt heel moeilijk omschrijven.

Tsja en de lucht en stationair schroef heb ik ook tig keer in en uit gedraaid en dat helpt ook niet echt veel.

Ik heb er dus wel nieuwe trekveertjes in gezet waardoor hij beter optrekt als ie WEL warm is. Toen zag ik dus ook dat die rubbertjes waar die verschillende delen van je koppeling bij elkaar komen kapot waren, maar mij leek dat niet echt veel ui te maken want het zijn meer beschermringetjes, maarja misschien weet iemand of dat het probleem kan zijn.

uh, ik heb het topic niet gelezen maar goed.
sproeier lijkt mij veelste groot oid...misschien sjook stuk?

Heb ik ook.. te gr0te sproeier.. alleen kan ik in mijn geval geen kleinere monteren

Ziet u allen... nou de grote van mijn sproeier...
schattinkjes?
 
Ik vind dat mensen maar rare sproeiers in Piaggio's zetten...

Standaard is voor een NTT/Typhoon/Nrg/Nrg Mc^2/Zip enz; sproeier 68... Als je je luchttoevoer niet aanpast (filter ontgrenzen, powerfilter, gaten boren) kun je gewoon met deze sproeier blijven rijden...

Ik heb een Gilera Typhoon gehad, daarmee reed ik met Polini 70cc giet + Nr-x (no comment) gewoon met de standaard sproeier...

M'n Nrg zit nu sproeier 72 in, 4 maten groter dan origineel, dat op een 17,5mm, daarvoor altijd met de originele sproeier gereden...

Dus ik weet niet hoe mensen erbij komen om 80-82-84 whatever sproeiers in een standaard Nrg + andere uitlaat draaien?

Greetz.
 
op standaart piaggio [runner dan wel] met standaart 12,5 do

zat standaart 74 in

met luchtfilter vernouwing eruit geveilt > 80 sproeier, misschien beter 78
 
Hoe zit dat eigenlijk bij de fabriek? die doen er toch niet overal hetzelfde in?

Het is toch ook algemeen bekend dat geen enkele zelfde setup de zelfde sproeier hoeft te hebben?
TOCH?
 
Boeie; jij hebt een Extreme, deze heeft dezelfde luchtfilter als een Runner, dit verklaart het verschil in sproeiermaat...

Honda NSR-II; de fabriek draait echt wel overal dezelfde sproeier in... Voor veel setups is wel een schatting te geven qua sproeiermaat...

Greetz.
 
Back
Top