Kleine malagutie f15 h2º vragen

mjw

New Member
Beste leden,
Ik ben een nieuw lid op dit forum en heb een paar dagen terug een malaguti f15 h2º firefox uit 2004 gekocht. alles is origineel naam de cdi. Er is een afstandsbediening bij de cdi. De kabelboom was een verpest zootje en de olietank mist. Er zat ook een ontsteking bij van de versies voor 2004 (5 spoel) en ik moet een 12 spoel hebben.

Ik wil hem weer origineel laten functioneren en kijken of hij uberhaubt loopt en daarna zal ik hem gaan uitvoeren.

Vragen
Als er een grotere carb en cilinder op komt, hoe kan ik dan de oliepomp afstellen zodat hij wat rijker mengt dan 1op50? Ik wil de olie liever zelf niet mengen, de pomp hoort bij de scooter en dat moet blijven vind ik.

Dit kapje hoort bij de koelvloeistoftank geloof ik maar weet iemand precies waar of kan iemand een foto sturen?
(Het kapje in de kwestie staat er als een afbeelding bij)

Waar is het jargon op de koelvloeistof dop voor?

Sorry voor de vele vragen dit is mijn 1e scooter project na vele simpele 2 takt brommertjes
 

Attachments

  • Screenshot_20240604_141631_Google.jpg
    Screenshot_20240604_141631_Google.jpg
    82.6 KB · Views: 3
Advertisement - register to remove this

Dopje extra olie in de tank gooien. Enige oplossing. Maar bij de meeste cilinders is extra smeren ook niet echt nodig, tenzij je echt iets bijzonders hebt.(Wel altijd goede kwaliteit olie gebruiken natuurlijk)

Wat bedoel je met jargon op de koelvloeistof dop?
 
Dopje extra olie in de tank gooien. Enige oplossing. Maar bij de meeste cilinders is extra smeren ook niet echt nodig, tenzij je echt iets bijzonders hebt.(Wel altijd goede kwaliteit olie gebruiken natuurlijk)

Wat bedoel je met jargon op de koelvloeistof dop?
Ah bedankt.

was een typfoutje. Ik bedoelde slang
 
Back
Top