`Jeroen`
Banned
hey
ik denk zelf al dat ik het antwoord wel weet maar wil meer bevestiging hebben van jullie
ben nu bezig met me scooter en hij wou vanaaf eindelijk starter (ik heel blij).maar nu zit ik met een probleem als ik hem dus wil starten moet ik hem heel hoog stationair zetten dan gaat ie pas aan dus wanneer ie gestart is dan rijd ie langzaam vooruit en soms wil ie nog wel is uitvallen.
nu zat ik te denken een paar maten grotere sproeier te nemen en dan stationair wat lager zetten want als ik me chocke gebruik en stationair laag dan verzuipt ie en als ik chocke uitzet en stationair hoog dan gaat ie aan
dus paar maten grote sproeier of zeggen jullie wat anders
setup voor de duidelijkheid
polini w poorter alu 70 cc
25 dell orto sproeier 102 d8 ik en wil erin doen 104 of 106
hebo spruitstuk
hebo membraam
polini vario
polini koppeling
nu nog effe een gianelli gsp maar wordt polini evo uitlaat
graag reacties van jullie kant
ciao jeroen
ik denk zelf al dat ik het antwoord wel weet maar wil meer bevestiging hebben van jullie
ben nu bezig met me scooter en hij wou vanaaf eindelijk starter (ik heel blij).maar nu zit ik met een probleem als ik hem dus wil starten moet ik hem heel hoog stationair zetten dan gaat ie pas aan dus wanneer ie gestart is dan rijd ie langzaam vooruit en soms wil ie nog wel is uitvallen.
nu zat ik te denken een paar maten grotere sproeier te nemen en dan stationair wat lager zetten want als ik me chocke gebruik en stationair laag dan verzuipt ie en als ik chocke uitzet en stationair hoog dan gaat ie aan
dus paar maten grote sproeier of zeggen jullie wat anders
setup voor de duidelijkheid
polini w poorter alu 70 cc
25 dell orto sproeier 102 d8 ik en wil erin doen 104 of 106
hebo spruitstuk
hebo membraam
polini vario
polini koppeling
nu nog effe een gianelli gsp maar wordt polini evo uitlaat
graag reacties van jullie kant
ciao jeroen