Klein afstel probleempje denk

Status
Not open for further replies.

Vissa

PB Guru
Post dit voor vriend van me

Zijn aerox rijd alleen goed Zonder luchtfilter , met luchtfilter of zelfs met alleen het buisje wil het ding nieteens wegkomen ( stotter )

Afstelling lijkt mij mja vraag het maar even na

MHR replica
Technigas RS 70
21mm Dellie

Sproeier 85 ( rollen etc zitte gewoon lekker:) )

Advertisement - register to remove this

Net even met hem carbonne plaatjes wezen halen

Info: Begin trekt ding gewoon netjes weg , ga je halfgas rijde stotterd hij , op top voel je een soort van stoten , dus hij houd in en gaat weer verder valt weer even weg en gaat weer verder :)

Dit nogsteeds met zelfde afstelling en zonder filter :)

denn1s said:
als je iets niet weet moet je zeker geen adviesen geven jongen,

je kan gewoon met je std filter rijden hoor

Waarom kwam mijn vorige scoot, gila ice dan met std luchfilter nauwelijks vooruit, en zonder luchtfilter of met powerfilter wel gewoon goed, mag jij mij wel even uitleggen, was met een hebo 70cc alles goed afgesteld maar std luchfilter was gewoon niet goed, nou dat vertel ik alleen aan hem, kan dan toch het probleem zijn, dat van die sproeier is achteraf gezien dom van mij jah |(
trouwens, wat je zij over die cdi, toen ik mijn cdi onbegrensde, reed ik met 5 gram rollen, reed ook hortend en stotend, met 7 gram rollen nergens last van, behalve bagger setup, mischien heb je er wat aan.

suc6 in iedergeval

Last edited:
dus sproeier veel te groot.
te kleine sproeier is bwoooop als je volgas geeft.
en te groot stottere
als je dan zodner filter rijd dus meer lucht rijd ie wel goed omdat ie dan juiste mengsel krijgt.
sproeier dus veel kleiner.

Jesse1987 said:
Waarom kwam mijn vorige scoot, gila ice dan met std luchfilter nauwelijks vooruit, en zonder luchtfilter of met powerfilter wel gewoon goed, mag jij mij wel even uitleggen, was met een hebo 70cc alles goed afgesteld maar std luchfilter was gewoon niet goed, nou dat vertel ik alleen aan hem, kan dan toch het probleem zijn, dat van die sproeier is achteraf gezien dom van mij jah |(
trouwens, wat je zij over die cdi, toen ik mijn cdi onbegrensde, reed ik met 5 gram rollen, reed ook hortend en stotend, met 7 gram rollen nergens last van, behalve bagger setup, mischien heb je er wat aan.

suc6 in iedergeval

std luchtfilter wil prima.....

tja , afstellen is een kunst , niet iets wat iedereen kan blijkbaar...

Status
Not open for further replies.
Back